Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Εύα | 28 Νοεμβρίου 2009, 22:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι Ψυχολόγος και η σχέση μου με την Εκπαίδευση είναι ότι εργάζομαι αρκετά χρόνια ως αναπληρώτρια σε ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ. Συνεργάστηκα με Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, με Διευθυντές και Προϊσταμένους. Το θέμα της επιλογής των πλέον κατάλληλων ατόμων είναι αδιαμφισβήτητα σημαντικό. Το σημείο όμως που θέλω να επισημάνω είναι το εξής. Όταν κάποιος τοποθετείται, για παράδειγμα στη θέση του Προϊσταμένου, θα πρέπει πέρα από κάποια προσόντα που αφορούν τις γνώσεις του, να διαθέτει και δεξιότητες που αφορούν το να συντονίζει μια ομάδα ανθρώπων, να τους βοηθάει να λειτουργούν ομαδικά, να είναι δημοκρατικός και να σέβεται τις προτάσεις και τις ιδέες τους κ.λπ. Δεν μπορεί ένας άνθρωπος με μια ειδικότητα όχι και τόσο "σχετική", που πατάει όποτε θέλει στην υπηρεσία, που είναι αυταρχικός, που παίρνει αποφάσεις αντίθετες (από εγωισμό αναρωτιέμαι) με τις ανάγκες που του επισημαίνονται ως προς τη φύση της δουλειάς, που τον νοιάζει μόνο η θέση και πως θα την ανανεώσει, να τοποθετείται σε τόσο σημαντική θέση και να βασανίζει τους υφισταμένους του, ενώ θα μπορούσε να συνεργάζεται μαζί τους και να δημιουργεί κλίμα αρμονίας, για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.