΄Αρθρο 2: Εννοια όρων - Συντμήσεων
17. Ερευνητές
Επειδή το σχέδιο νόμου θα έχει εφαρμογή και στα ΕΚ, και στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΙΤΕ) (΄Αρθρο 3, παρ. 2 του παρόντος σχεδίου νόμου), και στον ιδιωτικό τομέα κλπ κλπ, θα πρέπει να δοθεί με σαφήνεια ο ορισμός του «ερευνητή».
Σύμφωνα με το ν. 1268/1982 ΄Αρθρο 13, παρ. 2 «τα μέλη του ΔΕΠ έχουν δικαίωμα για έρευνα και διδασκαλία …» και στο ίδιο άρθρο στην παρ. 3 «τα μέλη του ΔΕΠ έχουν επίσης ως έργο την έρευνα, …» και σύμφωνα με τον πρόσφατο ν. 4009/2011, στο άρθρο 16 παρ. 1. για τους Καθηγητές «… το ερευνητικό έργο περιλαμβάνει ιδίως τη βασική ή εφαρμοσμένη έρευνα, την καθοδήγηση διπλωματικών εργασιών, μεταπτυχιακών διπλωμάτων και διδακτορικών διατριβών και συμμετοχή σε συνέδρια και ερευνητικά σεμινάρια».
Σχόλιο: Θα πρέπει
α) να γίνει ξεκάθαρο για την κατανόηση και εφαρμογή εδαφίων του νόμου χωρίς περιθώρια παρερμηνείας για τον ποιόν "ερευνητή" μιλάμε και που
β) θα οδηγήσει στην πιο αξιόπιστη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ερευνητικών δραστηριοτήτων των "ερευνητών-μελών" ΙΤΕ, των "ερευνητών" του λοιπού χώρου της ΄Ερευνας και ως εκ τούτου στην ακριβέστερη ποσοτικοποίηση/ κατάρτιση δεικτών της ερευνητικής «παραγωγής» της χώρας.
΄Αρθρο 2: Εννοια όρων - Συντμήσεων 17. Ερευνητές Επειδή το σχέδιο νόμου θα έχει εφαρμογή και στα ΕΚ, και στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΙΤΕ) (΄Αρθρο 3, παρ. 2 του παρόντος σχεδίου νόμου), και στον ιδιωτικό τομέα κλπ κλπ, θα πρέπει να δοθεί με σαφήνεια ο ορισμός του «ερευνητή». Σύμφωνα με το ν. 1268/1982 ΄Αρθρο 13, παρ. 2 «τα μέλη του ΔΕΠ έχουν δικαίωμα για έρευνα και διδασκαλία …» και στο ίδιο άρθρο στην παρ. 3 «τα μέλη του ΔΕΠ έχουν επίσης ως έργο την έρευνα, …» και σύμφωνα με τον πρόσφατο ν. 4009/2011, στο άρθρο 16 παρ. 1. για τους Καθηγητές «… το ερευνητικό έργο περιλαμβάνει ιδίως τη βασική ή εφαρμοσμένη έρευνα, την καθοδήγηση διπλωματικών εργασιών, μεταπτυχιακών διπλωμάτων και διδακτορικών διατριβών και συμμετοχή σε συνέδρια και ερευνητικά σεμινάρια». Σχόλιο: Θα πρέπει α) να γίνει ξεκάθαρο για την κατανόηση και εφαρμογή εδαφίων του νόμου χωρίς περιθώρια παρερμηνείας για τον ποιόν "ερευνητή" μιλάμε και που β) θα οδηγήσει στην πιο αξιόπιστη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ερευνητικών δραστηριοτήτων των "ερευνητών-μελών" ΙΤΕ, των "ερευνητών" του λοιπού χώρου της ΄Ερευνας και ως εκ τούτου στην ακριβέστερη ποσοτικοποίηση/ κατάρτιση δεικτών της ερευνητικής «παραγωγής» της χώρας.