- Παρ. 1: Να οριστεί σαφώς ο τρόπος υπολογισμού της Δημόσιας Εθνικής Επιχορήγησης, ώστε να είναι σαφές σε τι αναφέρεται και πώς αναλύεται το αναφερόμενο 3% επί του ΑΕΠ («η συμβολή του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα να φθάνει σε ετήσιο ποσοστό 3% επί του ΑΕΠ»).
- Παρ. 2.1.1: Αναφέρεται σαφώς ότι η επιχορήγηση αφορά την κάλυψη "μέρους των λειτουργικών εξόδων" των ΕΚ. Θα πρέπει να υπάρξει ρητή δέσμευση τουλάχιστον για την κάλυψη της μισθοδοσίας του τακτικού προσωπικού όλων των ΕΚ, τόσο των ΝΠΔΔ όσο και των ΝΠΙΔ.
Δεν υπάρχει αναφορά στον αλγόριθμο κατανομής του προϋπολογισμού ανά Ερευνητικό Κέντρο. Θα πρέπει να προσδιοριστούν τα κριτήρια (π.χ. αριθμός ερευνητών, αριθμός έργων, άλλο;).
Το ΔΣ του Συλλόγου Ερευνητών/ΕΛΕ του ΕΚ «Αθηνά».
- Παρ. 1: Να οριστεί σαφώς ο τρόπος υπολογισμού της Δημόσιας Εθνικής Επιχορήγησης, ώστε να είναι σαφές σε τι αναφέρεται και πώς αναλύεται το αναφερόμενο 3% επί του ΑΕΠ («η συμβολή του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα να φθάνει σε ετήσιο ποσοστό 3% επί του ΑΕΠ»). - Παρ. 2.1.1: Αναφέρεται σαφώς ότι η επιχορήγηση αφορά την κάλυψη "μέρους των λειτουργικών εξόδων" των ΕΚ. Θα πρέπει να υπάρξει ρητή δέσμευση τουλάχιστον για την κάλυψη της μισθοδοσίας του τακτικού προσωπικού όλων των ΕΚ, τόσο των ΝΠΔΔ όσο και των ΝΠΙΔ. Δεν υπάρχει αναφορά στον αλγόριθμο κατανομής του προϋπολογισμού ανά Ερευνητικό Κέντρο. Θα πρέπει να προσδιοριστούν τα κριτήρια (π.χ. αριθμός ερευνητών, αριθμός έργων, άλλο;). Το ΔΣ του Συλλόγου Ερευνητών/ΕΛΕ του ΕΚ «Αθηνά».