Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΠΕΤΡΟΣ Γ. | 28 Νοεμβρίου 2009, 22:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για όσους γράφουν ότι είναι αντισυνταγματικός ο νόμος για τους πολύτεκνους: «Η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικοτέρου δημοσίου συμφέροντος προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος της χώρας.» (Αποφάσεις του Σ.τ.Ε. 2216/1975, 4062/1990, 4070/1990, 4069/1990, 2781/1991, 2773/1991 κ.α.) Συνεπώς εναπόκειται στις πολιτικές ηγεσίες να δείξουν κάθε φορά ότι πάνω απ' όλα βάζουν το δημόσιο συμφέρον. Και μια και μιλάμε για σεβασμό του συντάγματος, Να μην ξεχνάμε ότι κάποτε κάποιοι όψιμοι υπερασπιστές της αξιοκρατίας διόρισαν στο δημόσιο με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ υποψηφίους που μόλις έπιασαν τη βάση και άφησαν απ' έξω αριστούχους με το εφεύρημα της ποσόστωσης μεταξύ τύπων λυκείου. Αναφέρομαι στο γραπτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 1998 που κρίθηκε από την ολομέλεια του ΣΤΕ αντισυνταγματικός. Κα υπουργέ ρωτήστε τον Κο Αλέκο Παπαδόπουλο να σας πει πώς το ΑΣΕΠ κάνει άμεμπτους... διαγωνισμούς για να πλουτίζουν στη συνέχεια οι δικηγόροι και πώς μετά αναγκάζονται οι φορολογούμενοι να πληρώσουν τα σπασμένα αφού με βάση δικαστικές αποφάσεις πρέπει να αποκατασταθούν οι αδικηθέντες. Αυτό το ΑΣΕΠ πώς θα κάνει αδιάβλητους και δίκαιους διαγωνισμούς και πώς θα μας πείσετε γι' αυτό; Και εν τέλει ας επιχειρηματογήσετε κι εσείς πάνω στο εξής. Με ποιον τρόπο το ΑΣΕΠ μετράει το κύριο προσόν του εκπαιδευτικού: την σχέση με την τάξη και τους μαθητές, τον έλεγχό της και την ικανότητά του να μεταδίδει τις γνώσεις;