Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη giannis | 28 Νοεμβρίου 2009, 22:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ,αναριωτιέμαι γιατί πιστεύετε,όπως και οι περισσότεροι προκατοχοί σας,οτι αν αλλάξετε τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών θα βελτιωθεί και η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.ΑΝ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΟΘΕΣΗ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΗ,γιατί δε βελτιώθηκε κατά 60% η ποιότητα της Παιδείας με το ΑΣΕΠ?Δηλαδή, για τα χάλια της Υγείας φταίειο τρόπος πρόσληψης των γιατρων;ή για την επιχειρησιακή ικανότητα του στρατού φταίει ο τρόπος πρόσληψης των αξιωματικών και των οπλιτών;ΓΙΑΤΙ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΔΕ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΛΟΓΩ ΑΣΕΠ?Το ασεπ ουτε παράγει καλύτερους ουτε αναδεικνύει τους καλύτερους γιατί πολυ απλά αυτο που κανει καποιον καλο εκπαιδευτικο δεν ειναι το ποσα ξερει αλλα το ΠΩΣ τα μεταδίδει.Τελειωνοντας το πανεπιστημιο σχεδόν κανένας καθηγητής δεν εχει κανει μάθημα σε ταξη.Πειραματιζεται πανω στους μαθητες τα πρωτα χρόνια και καποια στιγμη μαθαίνει,αν μαθει.Προσωπικα αν κρίνω τον εαυτό μου ως εκπαιδευτικο τον πρωτο χρόνο που διορίστηκα και τώρα μετα απο 15 χρόνια βλέπω οτι βελτιώνομαι χρονο με το χρονο.Δηλαδή,για να φτασεις σε ενα ικανοποιητικο επίπεδο κυριολεκτικα μαθαίνεις μεσα απο τα λάθη σου, σε βάρος ομως των μαθητων,γιατι κανεις δεν μας εμαθε το ΠΩΣ.ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ(Για αυτό το λογο η προυπηρεσία ειναι πιο σημαντική από την επιτυχία στο ασεπ.Παράδειγμα:ποιός θα ειναι καλυτερος;καποιος που εχει ηδη δουλεψει σε φροντιστήρια η κάποιος που αφου περάσει το ασεπ μπαινει στην ταξη για πρωτη φορά.Παρεπιπτοντως,τα σεμιναρια που γινονται για τους νεοδιοριστους ειναι για γελια.)ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Για να βελτιωθει η ποιότητα των εκπαιδευτικων πρέπει να εκπαιδευονται καταλληλα στο πανεπιστήμιο(ριζική αλλαγή των μαθηματων και διδασκαλια σε ταξη) και ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.Θα συνεχισω και με καποια αλλα θέματα.2)Ενα αλλος τομεας που θελει ΑΜΕΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ειναι τα γνωστικα αντικείμενα.Μειωστε-αυξήστε ωρες σε μαθήματα.π.χ.καταργηστε τα αρχαια ελληνικά για τον εξης απλουστατο λογο.Εννοείται οτι τα αρχαια διδασκονται για να βελτιωσουν τις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών στα νεα ελληνικα.Φανταστειτε καποιον που θελει να βελτιωθει στα αγγλικα να μαθαινει παράλληλα και αρχαία αγγλικά!!-αυξήστε γενναια ξενες γλωσσες,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ,πληροφορική,γυμναστικη(ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ).3)ΑΓΟΡΑ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ π.χ.laptop και projector σε καθε τάξη,(δε γινεται ολοι οι συναδελφοι να μοιραζομαστε την αιθουσα βιβλιοθήκης)και το μαθημα γινεται πολυ πιο ενδιαφερον.4)Εσωτερικός κανονισμός για ολους(μαθητες-εκπαιδευτικους) που να ρυθμίζει ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ(π.χ. απουσιες: μειώστε τις αισθητά γιατι οι 64 ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ.ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ,ΟΧΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ.