Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου, Αξιολόγηση υπάρχει σε όλη την Ευρώπη εδώ και χρόνια. Επιβάλλεται να υπάρξει και στην Ελλάδα. Όμως να είναι πραγματική αξιολόγηση, με αξιολογητές έμπειρους, απο ειδική υπηρεσία του υπουργείου και σε συνεργασία με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Η αληθινή αξιολόγηση οφείλει: 1) Να είναι αντικειμενική. Να τεθούν αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία να γνωρίζει από πριν ο εκπαιδευτικός, ούτως ώστε να μην εξαρτάται η αξιολόγηση από τις διαθέσεις του εκάστοτε διενεργούντος την αξιολόγηση. 2)Να μην αποσκοπεί στο να τιμωρήσει τον εκπαιδευτικό, άλλα να τον βοηθήσει! Να του αναδείξει τις αδυναμίες της διδασκάλίας του, ούτως ώστε να βελτιωθεί! 3)Να συνδυαστεί με τη φοίτηση των εκπαιδευτικών επιδοτούμενα επιμορφωτικά ή/και μετατυχιακά προγράμματα. 4)Να μην εξαρτάται ούτε από τους γονείς, ούτε από τους μαθητές, ούτε από τους συνδικαλιστές. Κυρία Υπουργέ, κάντε αξιολόγηση, διότι μόνο έτσι μπορεί το Σχολείο να "δεί" τις αδυναμίες του και να τις βελτιώσει. Προσωπικά πιστεύω ότι θα υποκύψετε στους συνδυκαλιστές που έχουν βολευτεί και δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα. Και αν είναι να γίνει η παρωδία αξιολόγησης που θέλουν οι πάσης φύσεως συνδικαλιστές (με κομματικά κριτήρια δηλαδή) που θα χειροτέρευε τα πράγματα, ας μην γίνει τίποτα. Μετά τιμής.