Έχουμε την γνώμη ότι εάν δεν δοθεί ένας νομικά ορθός ορισμός της έννοιας "γνωστή θρησκεία", λαμβάνοντας υπόψη την ιστορική και κοινωνική πραγματικότητα, ο νομοθέτης εθελοτυφλεί ως προς το ζήτημα της θρησκευτικής ελευθερίας και ουσιαστικά δεν το επιλύει, αν βέβαια αυτή είναι η πρόθεσή του!
Το να δημιουργείται απλώς ένα πλασματικό τεκμήριο ότι "γνωστή θρησκεία" είναι αυτή που έχει λάβει "άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ναού ή ευκτήριου οίκου", ενώ για να λάβει την σχετική άδεια, απαιτείται να... είναι "γνωστή θρησκεία", είναι σαν να κυνηγάει κανείς την σκιά του, πράγμα που είναι απαράδεκτο για ένα νομοθέτημα.
Συνεπώς, η πρότασή μας συνοψίζεται στο εξής:
Να δοθεί πρώτα ένας νομικός ορισμός της έννοιας "γνωστή θρησκεία", και κατόπιν πάνω σε αυτόν, δίκην θεμελίου, να ρυθμιστούν όλα τα υπόλοιπα.
Έχουμε την γνώμη ότι εάν δεν δοθεί ένας νομικά ορθός ορισμός της έννοιας "γνωστή θρησκεία", λαμβάνοντας υπόψη την ιστορική και κοινωνική πραγματικότητα, ο νομοθέτης εθελοτυφλεί ως προς το ζήτημα της θρησκευτικής ελευθερίας και ουσιαστικά δεν το επιλύει, αν βέβαια αυτή είναι η πρόθεσή του! Το να δημιουργείται απλώς ένα πλασματικό τεκμήριο ότι "γνωστή θρησκεία" είναι αυτή που έχει λάβει "άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ναού ή ευκτήριου οίκου", ενώ για να λάβει την σχετική άδεια, απαιτείται να... είναι "γνωστή θρησκεία", είναι σαν να κυνηγάει κανείς την σκιά του, πράγμα που είναι απαράδεκτο για ένα νομοθέτημα. Συνεπώς, η πρότασή μας συνοψίζεται στο εξής: Να δοθεί πρώτα ένας νομικός ορισμός της έννοιας "γνωστή θρησκεία", και κατόπιν πάνω σε αυτόν, δίκην θεμελίου, να ρυθμιστούν όλα τα υπόλοιπα.