Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ericpaker | 29 Νοεμβρίου 2009, 00:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διορισμός μέσω ΑΣΕΠ επειδή τώρα τυχαίνει να έχει το Υπουργείο την πολυτέλεια της επιλογής. Στους δασκάλους που μόλις και μετά βίας επαρκούν αριθμητικά θα ισχύσει «η βάση του 10» (55%) στον ΑΣΕΠ; Και πως θα αναπληρωθούν τα κενά; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με δικά τους χρήματα για μετακίνηση, διαμονή και διατροφή που δεν εισπράττουν ούτε ένα ή δύο χρόνια μετά. Και περίπου 200 ευρώ τη μέρα για κάθε πεφωτισμένο επιμορφωτή που συνήθως δεν έχει μπει σε τάξη ποτέ. Ίσως μία εξωτερική αξιολόγηση των κάθε λογής ΠΕΚ και των επιμορφούμενων να έπειθε κάποιους ότι είναι (όπως και οι περισσότερες επιμορφώσεις – σεμινάρια στη δημόσια εκπαίδευση) πεταμένα λεφτά. Ενδεικτικό παράδειγμα, εκπαιδευτικός με πιστοποίηση σε ΤΠΕ (και 300 ευρώ από αυτήν) δεν ξέρει να ανοίξει υπολογιστή και το παραδέχεται και αυτάρεσκα (σίγουρα είναι η εξαίρεση). Υποχρεωτική παραμονή για 3 χρόνια ας πούμε στην Μεταμόρφωση Κιλκίς, ή στη Σκύρο, ή στη Σητεία για όλους. Για όλους; Και μετά; Ούτε στο πεζικό δεν γίνονται αυτά. Και ποιος εγγυάται ότι οι διευθύνσεις θα ενημερώνουν το Υπουργείο έγκυρα και έγκαιρα για τα κενά των σχολείων τους και δεν θα δίνουν πρώτα ή μόνο ότι πιο δυσπρόσιτο έχουν για να ξεμπερδεύουν όπως κάνουν άλλωστε τόσα χρόνια; Και ποιος θα ήθελε το παιδί του να είναι μαθητής ενός ανθρώπου που εξορίστηκε για τρία χρόνια παρά τη θέλησή του; Συγνώμη, αλλά αυτό δεν ήταν στο job description, αν ήταν έτσι θα πηγαίναμε και ΕΠ.ΟΠ. Η σημαντικότερη, επιτακτικότερη και δυσκολότερη δουλειά που πρέπει να γίνει στο υπουργείο παιδείας είναι η πλήρης και απόλυτη από-κομματικοποίηση της σε όλα τα δημοτικά, σε όλα τα γυμνάσια, σε όλα τα λύκεια, σε όλες τι διευθύνσεις εκπαίδευσης, στο Π.Ι., στην επιλογή συγγραφέων μοναδικού και υποχρεωτικού βιβλίου, στο Υπουργείο το ίδιο, παντού. Αν πρέπει οι προσλήψεις να γίνονται μόνο μέσω ΑΣΕΠ ας γίνονται μόνο μέσω ΑΣΕΠ για όλες τις ειδικότητες και σε όλες τι βαθμίδες, παντού χωρίς εξαιρέσεις και χωρίς μόρια από δήθεν κοινωνικά κριτήρια. Γιατί αυτοί που έκαναν τρίτο και τέταρτο παιδί μόνο και μόνο για να διοριστούν να διορίζονται αυτόματα δίπλα στο σπίτι τους και οι κάτοχοι διδακτορικού να ζουν κάθε μέρα τη μέρα της μαρμότας στη μέση του πουθενά; Διαλέξτε τι είδος παιδείας θέλετε και τι είδος εκπαιδευτικών θέλετε και αποφασίστε αναλόγως.