• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΡΙΚΛΗΣ' | 29 Νοεμβρίου 2009, 00:11

    Ζούμε το θέατρο του παραλόγου και όλοι μας έχουμε χάσει τον ύπνο μας!Μόνο αν έχεις μπει σε τάξη και εχεις αφουγραστεί τα όνειρα των παιδιών θα καταλάβεις πόσο αξίζει να παλεύεις σε δύσκολες συνθήκες για ένα καλύτερο αύριο. Μόνο αν αγαπάς τα παιδιά και θέλεις ένα καλύτερο μέλλον για αυτά μένεις στην εκπαίδευση και αγωνίζεσαι μόριο μόριο για την Ιθάκη! Καθένας από εμάς έχει προγραμματίσει τη ζωή του πάνω σε ωρομισθίες αναπληρώσεις ΑΣΕΠ και ΑΣΠΑΙΤΕ και πρέπει πραγματικά μια Υπουργός να αφουγραστεί την καρδιά και τον παλμό του κλάδου μας. Δεν είναι απλές οι προτάσεις του Υπουργείου για τη συνέχεια!!!! Ο ΑΣΕΠ για μένα δε θα πρεπε καν να υπάρχει! Μεγάλο το λάθος που μπήκε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οταν ένας εκπαιδευτικός σπουδάζει κατοχυρώνει το ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. Επίσης όταν τελειώνει την ΑΣΠΑΙΤΕ κατοχυρώνει την ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ. Γιατί λοιπόν πρέπει να αποδείξει τα αυταπόδεικτα και πιστοποιημένα ξανά και ξανά? Επίσης η Εμπειρία είναι η πιο σημαντική παράμετρος που προσδιορίζει έναν καλό εκπαιδευτικό σύμφωνα με τη βιβλιογραφία μεγάλων παιδαγωγών που διδασκόμαστε στην ΑΣΠΑΙΤΕ άρα το αυτονόητο είναι να μην εκμηδενίζεται η αξία της. Αν θέλουμε εκπαιδευτικούς που τα σκάνε σε φροντιστήρια και χωρίς μια ώρα εμπειρία να διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ τότε πάμε πάσο. Αν δεν είναι αναξιοκρατία και αδεικία να διορίζεται μέσω ΑΣΕΠ ένας πριν από σένα με μηδενική προυπηρεσία απλά γιατί είχε μια καλή επιτυχημένη μέρα τότε τι είναι? Ας λογικευτούμε λίγο.... Προτείνω: 1. Διορισμοί 20% από ΑΣΕΠ και 80% από Ενιαίο Πίνακα Διορισμών. 2. Πρόσληψη σε ΠΔΣ, Εκκλησιαστικά και Σιβιταννίδιο από τους Ενιαίους πίνακες. 3. Όχι μοριοδότηση των εκπαιδευτικών που έχουν προυπηρεσία ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ (σημειώνω ότι και εγώ έχω εργαστεί σε τέτοια ΕΠΑΣ) 4. ΄Οχι σε ευνοικές ρυθμίζεις πολυτέκνων - τριτέκνων. 5. Κατάργηση ωρομισθίας. 6. Ο ΑΣΕΠ να μην είναι αυτοσκοπός αλλά προαιρετικός και η επιτυχία να καταχωρείται μόνο σε έχοντες προυπηρεσία εκπαιδευτικούς. Αφουγραστείτε τον εκπαιδευτικό κόσμο κ. Υπουργέ! Μην τα βάζετε όλα σε ένα καζάνι....Υπάρχει χρόνος να ανακαλέσετε τις αδικίες που προτείνετε και να καινοτομήσετε ουσιαστικά αν έχετε τη διάθεση καλυπτοντας τα κενά, φτιάχνοντας σχολεία, αλλάζοντας τα βιβλία και δίδοντας προοπτικές στους μαθητές! Οι εκπαιδευτικοί να προσφέρουν θέλουν και πάλι μαζί σας θα είναι...