Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Σεμερτσίδου | 29 Νοεμβρίου 2009, 00:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ, είμαι εκπαιδευτικός Α/θμιας με πολλά χρόνια υπηρεσίας γιαυτό και τεκμηριωμένη άποψη μέσα από εμπειρία και πολλά χρόνια σπουδών αφού ποτέ δεν έπαψα να έχω σχέση με σπουδές σε κάθε μορφή:σεμινάρια,μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακό, 2ο πτυχίο. Δικαιούμαι λοιπόν να πω την ταπεινή μου γνώμη: ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΦΘΟΡΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ(ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ "ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ" ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ Η ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ).ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ 24ΜΗΝΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΑΣΕΠ.