Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κ. | 29 Νοεμβρίου 2009, 00:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο καθένας όπως είναι φυσικό αλλά και ως ένα βαθμό θεμιτό τοποθετεί το θέμα κάτω από το δικό του πρίσμα αλλά και το δικό του συμφέρον. Από την πλευρά μου θεωρώ καταρχήν αυτονόητη την επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ως προυπόθεση διορισμού. Είμαι τρείς φορές επιτυχών στον κλάδο των Χημικών αλλά χωρίς καμία προοπτική για αναπληρωτής λόγω φυσικά του εξευτελιστικά χαμηλού αριθμού των θέσεων. Έχω από χρόνια επιλέξει άλλο επαγγελματικό δρόμο- στη βιομηχανία- μη προτιμώντας την οδό της υποαπασχόλησης (ΠΔΣ,ωρομισθία) που διαλέγουν αναγκαστικά ή μη πολλοί συνάδελφοι. Σέβομαι όλους εκείνους που έχουν συγκεντρώσει πολλά μόρια, κυρίως αποκτηθέντα από ΑΣΕΠ, και ενδεχομένως βλέπουν το τρένο του διορισμού να χάνεται. Διαφωνώ με όσους υποστηρίζουν κατάργηση του ΑΣΕΠ και τους διαβεβαιώ ότι με δουλειά, οικογένεια και οδεύοντας προς τα 40 δεν είναι καθόλου εύκολο να συναγωνιστείς συναδέλφους 10 και πλέον έτη μικρότερους, με εξαιρετικά απαιτητικό διάβασμα για 70 και 100 θέσεις ανά διετία, αλλά θα το ξανακάνω. Κι εγώ θα ήθελα ένα σύστημα το οποίο να μην απαξιώνει τα πτυχία που το ίδιο το κράτος στο κάτω κάτω μας παρέχει, αλλά εφόσον επιλέγεις να το παλέψεις θα πρέπει ως ένα βαθμό να ΄΄χορέψεις όπως σου βαράνε΄΄. Διαφωνώ επίσης με όσους διατείνονται ότι η επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό δε συνιστά και ικανότητα για διδασκαλία αλλά ότι αυτό αποδεικνύεται στην έδρα. Κανείς δε γεννήθηκε εκπαιδευτικός, όλοι κάποια μέρα μπήκαν στην τάξη για πρώτη φορά(το μικρό πέρασμά μου από τα ιδιαίτερα και τη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση με έκανε να πιστέψω ότι κι εγώ μπορώ να ανταποκριθώ όπως η πλειονότητα των συναδέλφων). Θεωρώ λοιπόν ότι το πιο δίκαιο σύστημα είναι αυτό που θα έχει ως βάση την επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και θα προσμετρά πέραν των μορίων από πτυχία, μεταπτυχιακά και προυπηρεσία και επιπλέον μόρια από τις παλαιότερες επιτυχίες στο διαγωνισμό.Δεν κατανοώ γιατί 0,5 μόρια από ωρομισθία 10 χρόνια πριν, σε ακολουθούν για πάντα ενώ το να έχεις γράψει 70/100 σε παλαιότερο διαγωνισμό πέραν των δύο τελευταίων δε σημαίνει τίποτα. Τέλος πιστεύω ότι ένα μικρό μεταβατικό στάδιο είναι απαραίτητο πριν από την όποια αλλαγή.