Το ταξίδι της θρησκείας
Η ενηλικίωση του ανθρώπου προϋποθέτει την νηφαλιότητα της γνώσης μέσω της παιδείας, ήτοι την συνάντηση του Οδυσσέα του βασανισμένου ταλαιπωρημένου μυαλού με τον Τηλέμαχο τον γιο του που βγάζει τα γένια του. Συνεπώς οι διάφορες θρησκευτικές οργανώσεις επίσημες ή όχι, θα πρέπει να περιοριστούν στην κατανόηση της μυθολογίας τους μέσω της παραβολής της μεταφοράς παρομοίωσης και της αλληγορίας επιτελώντας το λατρευτικό τους έργο ως στοιχείο κοινωνικών εκδηλώσεων και στο βαθμό που σέβονται και αναγνωρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους δημοκρατικούς θεσμούς .Η ιστορική διαδρομή, ιδίως των θεοκρατικών και ο άκρατος φονταμενταλισμός όχι μόνο δεν τους δικαιώνει αλλά αποδεικνύει την έλλειψη αγάπης και σεβασμού στον άνθρωπο παρ΄ όλο που ομιλούν συνέχεια και πολύ για τον θεό, οδηγώντας ένα άρμα του Φαέθοντα καταστροφικά. Η « βασιλεία του θεού» δεν συνάδει με την δημοκρατία του ανθρώπου ούτε με την ισότητα των φύλων η απαγόρευση της ιεροσύνης στις γυναίκες. Η πολιτική βούληση και αρχή πρέπει να διαχωρίζεται από την θρησκευτική ιδίως σε βάση οικονομική και ο καθένας να πιστεύει όπου θέλει και τον κάνει καλύτερο άνθρωπο σε μία κοινωνία ανεξίθρησκη και ουμανιστική. Το Υπουργείο Φιλοσοφίας της Παιδείας να είναι ανεξάρτητο από τις θρησκείες για να μη σκλαβώνει εξοντώνει και ακρωτηριάζει το μυαλό των παιδιών σε αντινοϊκές κυριολεξίες. Το Πνεύμα του Ανθρώπου ελεύθερο σαν αετός σε υψηλές κορυφές της γνώσης να πετά με της συνείδησης επίγνωσης τα φτερά. Υπάρχει τεράστια διαφορά στην πίστη από την γνώση και ο κοινός γεωμετρικός τόπος τους , ιδίως όταν πρόκειται για θέματα παιδείας, δεν μπορεί να είναι παρά μόνο η μαιευτική διαλεκτική προς αναζήτηση της αλήθειας και ποτέ θρησκευτικές μισαλλοδοξίες δόγματα και αυθεντίες.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία του σχολίου
καταθέτοντας την γνώμη μου για το επίμαχο αυτό θέμα
στην σύγχρονη διαδικτυακή τηλεμαχία
ως εκπαιδευτικός επί 15 ετία
Σας ασπάζομαι όλους
Αστραία
Μπαλούμη Ευαγγελινή του Λεωνίδα
ΠΕ 04
Το ταξίδι της θρησκείας Η ενηλικίωση του ανθρώπου προϋποθέτει την νηφαλιότητα της γνώσης μέσω της παιδείας, ήτοι την συνάντηση του Οδυσσέα του βασανισμένου ταλαιπωρημένου μυαλού με τον Τηλέμαχο τον γιο του που βγάζει τα γένια του. Συνεπώς οι διάφορες θρησκευτικές οργανώσεις επίσημες ή όχι, θα πρέπει να περιοριστούν στην κατανόηση της μυθολογίας τους μέσω της παραβολής της μεταφοράς παρομοίωσης και της αλληγορίας επιτελώντας το λατρευτικό τους έργο ως στοιχείο κοινωνικών εκδηλώσεων και στο βαθμό που σέβονται και αναγνωρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους δημοκρατικούς θεσμούς .Η ιστορική διαδρομή, ιδίως των θεοκρατικών και ο άκρατος φονταμενταλισμός όχι μόνο δεν τους δικαιώνει αλλά αποδεικνύει την έλλειψη αγάπης και σεβασμού στον άνθρωπο παρ΄ όλο που ομιλούν συνέχεια και πολύ για τον θεό, οδηγώντας ένα άρμα του Φαέθοντα καταστροφικά. Η « βασιλεία του θεού» δεν συνάδει με την δημοκρατία του ανθρώπου ούτε με την ισότητα των φύλων η απαγόρευση της ιεροσύνης στις γυναίκες. Η πολιτική βούληση και αρχή πρέπει να διαχωρίζεται από την θρησκευτική ιδίως σε βάση οικονομική και ο καθένας να πιστεύει όπου θέλει και τον κάνει καλύτερο άνθρωπο σε μία κοινωνία ανεξίθρησκη και ουμανιστική. Το Υπουργείο Φιλοσοφίας της Παιδείας να είναι ανεξάρτητο από τις θρησκείες για να μη σκλαβώνει εξοντώνει και ακρωτηριάζει το μυαλό των παιδιών σε αντινοϊκές κυριολεξίες. Το Πνεύμα του Ανθρώπου ελεύθερο σαν αετός σε υψηλές κορυφές της γνώσης να πετά με της συνείδησης επίγνωσης τα φτερά. Υπάρχει τεράστια διαφορά στην πίστη από την γνώση και ο κοινός γεωμετρικός τόπος τους , ιδίως όταν πρόκειται για θέματα παιδείας, δεν μπορεί να είναι παρά μόνο η μαιευτική διαλεκτική προς αναζήτηση της αλήθειας και ποτέ θρησκευτικές μισαλλοδοξίες δόγματα και αυθεντίες. Ευχαριστώ για την φιλοξενία του σχολίου καταθέτοντας την γνώμη μου για το επίμαχο αυτό θέμα στην σύγχρονη διαδικτυακή τηλεμαχία ως εκπαιδευτικός επί 15 ετία Σας ασπάζομαι όλους Αστραία Μπαλούμη Ευαγγελινή του Λεωνίδα ΠΕ 04