Το μέχρι τώρα ισχύον νομικό πλαίσιο είναι επαρκές για να διασφαλίσει το δικαίωμα του κάθε πολίτη να πιστεύει σε όποιο θρήσκευμα θέλει. Με το νομοσχέδιο που τίθεται σε διαβούλευση ανοίγουν κερκόπορτες σε κάθε είδους σέκτες, καταστροφικές λατρείες και φονταμεταλιστικές θρησκείες που έχουν ήδη κατακλύσει την Ευρώπη και έχουν δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα στην κοινωνία και την Κρατική Ασφάλεια σε πολλές χώρες.
Σας είναι γνωστά:
-το Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 29.2.1996 / C 78/31 για τις Σέκτες,
-η Έκθεση ΕΚ της 11.12.1997 για τα ζητήματα αυτά
-η απόφαση του Γαλλικού Εφετείου (Cass. crim., 16 oct. 2013, Juris Data n° 2013-022379),
-η Γαλλική Έρευνα «Banlieue de la République» 2014, καθώς και
-η Βρετανική ανάλυση 2011 census by the Office for National Statistics (ONS)
Λόγω αντισυνταγματικότητας και αντίθεσης με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο του περιεχομένου του εν λόγω νομοσχεδίου, προτείνω την απόσυρσή του.
Το μέχρι τώρα ισχύον νομικό πλαίσιο είναι επαρκές για να διασφαλίσει το δικαίωμα του κάθε πολίτη να πιστεύει σε όποιο θρήσκευμα θέλει. Με το νομοσχέδιο που τίθεται σε διαβούλευση ανοίγουν κερκόπορτες σε κάθε είδους σέκτες, καταστροφικές λατρείες και φονταμεταλιστικές θρησκείες που έχουν ήδη κατακλύσει την Ευρώπη και έχουν δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα στην κοινωνία και την Κρατική Ασφάλεια σε πολλές χώρες. Σας είναι γνωστά: -το Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 29.2.1996 / C 78/31 για τις Σέκτες, -η Έκθεση ΕΚ της 11.12.1997 για τα ζητήματα αυτά -η απόφαση του Γαλλικού Εφετείου (Cass. crim., 16 oct. 2013, Juris Data n° 2013-022379), -η Γαλλική Έρευνα «Banlieue de la République» 2014, καθώς και -η Βρετανική ανάλυση 2011 census by the Office for National Statistics (ONS) Λόγω αντισυνταγματικότητας και αντίθεσης με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο του περιεχομένου του εν λόγω νομοσχεδίου, προτείνω την απόσυρσή του.