Να προηγούνται στα σχολεία ειδικής αγωγής αφού το βασικό τους πτυχίο είναι νηπιαγωγός ή δάσκαλος ειδικής αγωγής όμως στο άρθρο 6 αναφέρεται: «Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης θεωρείται δεύτερος εκπαιδευτικός της τάξης, συνεργάζεται υποχρεωτικά με αυτόν και ως εκ τούτου, δύναται η δυνατότητα εναλλαγής των ρόλων μεταξύ των εκπαιδευτικών εντός της τάξης, με πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού της τάξης.» από τη στιγμή που δεν έχουν την απαραίτητη κατάρτιση στην γενική παιδεία πώς θα ανταποκρίνονται στα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού γενικής παιδείας;
Επίσης στο ίδιο άρθρο αναφέρεται το εξής: «Το πρόγραμμα του Τ.Ε. το συντάσσει ο εκπ/κός του τμήματος ένταξης σε συνεργασία με τους εκπ/κούς των τάξεων-τμημάτων που εμπλέκονται και μέσω του Δ/ντή του σχολείου υποβάλλεται για έγκριση στον αρμόδιο σχ. σύμβουλο Ε.Α.Ε.» από τη στιγμή που οι γνώσεις των εκπαιδευτικών πε 61-71 περιορίζονται στην ειδική αγωγή πως θα συνεργαστούν και θα συντάξουν παιδαγωγικό πρόγραμμα σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ της γενικής αγωγής;
Να προηγούνται στα σχολεία ειδικής αγωγής αφού το βασικό τους πτυχίο είναι νηπιαγωγός ή δάσκαλος ειδικής αγωγής όμως στο άρθρο 6 αναφέρεται: «Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης θεωρείται δεύτερος εκπαιδευτικός της τάξης, συνεργάζεται υποχρεωτικά με αυτόν και ως εκ τούτου, δύναται η δυνατότητα εναλλαγής των ρόλων μεταξύ των εκπαιδευτικών εντός της τάξης, με πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού της τάξης.» από τη στιγμή που δεν έχουν την απαραίτητη κατάρτιση στην γενική παιδεία πώς θα ανταποκρίνονται στα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού γενικής παιδείας; Επίσης στο ίδιο άρθρο αναφέρεται το εξής: «Το πρόγραμμα του Τ.Ε. το συντάσσει ο εκπ/κός του τμήματος ένταξης σε συνεργασία με τους εκπ/κούς των τάξεων-τμημάτων που εμπλέκονται και μέσω του Δ/ντή του σχολείου υποβάλλεται για έγκριση στον αρμόδιο σχ. σύμβουλο Ε.Α.Ε.» από τη στιγμή που οι γνώσεις των εκπαιδευτικών πε 61-71 περιορίζονται στην ειδική αγωγή πως θα συνεργαστούν και θα συντάξουν παιδαγωγικό πρόγραμμα σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ της γενικής αγωγής;