Συμφωνώ απόλυτα με τον προηγούμενο σχολιασμό της κ. Περιβολάκη. Είναι καταφανέστατη η αδικία για τους δασκάλους/ες ΠΕ 70.50 και 60.50. Ειδικά τώρα που δεν λειτουργούν πλέον τα διδασκαλεία της χώρας και υπάρχει μεγάλο πρόβλημα μετεκπαίδευσης των δασκάλων.
Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι για την αποτελεσματική ένταξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες εκτός από βαθιά γνώση των δυσκολιών-αναπηριών αυτών και της αντιμετώπισής τους, χρειάζεται και βαθιά γνώση των μαθημάτων και της λειτουργίας των κανονικών τάξεων, στοιχείο που μόνο οι δάσκαλοι ΠΕ 70.50 και 60.50 μπορούν να έχουν.
Συμφωνώ απόλυτα με τον προηγούμενο σχολιασμό της κ. Περιβολάκη. Είναι καταφανέστατη η αδικία για τους δασκάλους/ες ΠΕ 70.50 και 60.50. Ειδικά τώρα που δεν λειτουργούν πλέον τα διδασκαλεία της χώρας και υπάρχει μεγάλο πρόβλημα μετεκπαίδευσης των δασκάλων. Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι για την αποτελεσματική ένταξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες εκτός από βαθιά γνώση των δυσκολιών-αναπηριών αυτών και της αντιμετώπισής τους, χρειάζεται και βαθιά γνώση των μαθημάτων και της λειτουργίας των κανονικών τάξεων, στοιχείο που μόνο οι δάσκαλοι ΠΕ 70.50 και 60.50 μπορούν να έχουν.