Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ | 29 Νοεμβρίου 2009, 01:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΥΠΑΡΧΕΙ Η Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ ΜΕ 5 Η 4 ΧΡΟΝΙΑ… ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ….. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΞΟΜΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ. ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ. ΠΩΣ ΒΑΖΕΙ ΤΕΙ & ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΠΟΤΕ; O ΜΟΝΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ: 1. ΜΕΣΟ ΑΣΕΠ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ - ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…..(ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ) ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ. 2. ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΔΣ ΜΕΣΩ ΠΙΝΑΚΩΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΑΣΤΡΙΜΥΘΟΣ Ή ΜΕ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟ, ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΣΕΠ.. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ…. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ;;;;