• Σχόλιο του χρήστη 'Πληροφορικός' | 29 Νοεμβρίου 2009, 01:31

    Πρώτα ο μαθητής Οι μαθητές υποτίθεται ότι πρέπει να γνωρίζουν καλά τον εκπαιδευτικό και να μην αλλάζουν κάθε χρόνο. Για ποιο λόγο να απασχολούνται τόσοι ωρομίσθιοι σε διαφορετικά σχολεία κάθε χρόνο; Υποτίθεται ότι οι ωρομίσθιοι προσλαμβάνονται μόνο για έκτακτες περιπτώσεις. Είναι έκτακτες οι 16000 θέσεις ωρομισθίων; Έχετε σκεφτεί το πόσο πολύ κινδυνεύουν οι μαθητές από το διαδίκτυο και αν το εκμεταλλευτούν με σωστό τρόπο, θα ανακαλύψουν την μεγαλύτερη πηγή πληροφοριών (παγκόσμιος ιστός); Στο ολοήμερο δημοτικό πηγαίνουν οι μισοί μαθητές και όταν πλέον όλοι οι μαθητές του Δημοτικού φτάσουν στο Γυμνάσιο, τότε θα έχουμε μαθητές δύο ταχυτήτων. Πιθανός τρόπος αντιμετώπισης: Κατάργηση της ωρομισθίας και εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής στο βασικό πρόγραμμα του Δημοτικού. Μεταβατική περίοδος και ΑΣΕΠ Όπως είπαν και οι περισσότεροι συνάδελφοι, δεν υπάρχει ακόμη κάποια ξεκάθαρη ανακοίνωση για αυτή την περίοδο. Θα έχουν δικαίωμα αυτοί που έχουν προϋπηρεσία και δεν έχουν περάσει ΑΣΕΠ να ενταχθούν στους νέους πίνακες; Δε γίνεται άτομα που έχουν επενδύσει στην προϋπηρεσία, να τα παρατήσουν και να αρχίσουν να διαβάζουν για ΑΣΕΠ, δέκα χρόνια μετά τη λήψη πτυχίου. Εξάλου η ύλη του ΑΣΕΠ δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο των εκπαιδευτικών που διδάσκουν το μάθημα «Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση» στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία. Ερώτηση: Γιατί να μη δίνουν εξετάσεις για διορισμό μέσω ΑΣΕΠ και οι γιατροί, δικηγόροι κ.α.; Μήπως τα πτυχία τους είναι πιο ισχυρά από αυτά των εκπαιδευτικών; Πιστεύετε πως ένας που πήρε πτυχίο πριν πέντε, δέκα ή ακόμα και δεκαπέντε χρόνια μπορεί να έχει το ίδιο κουράγιο με έναν που πήρε πρόσφατα το πτυχίο του; Δεν φτάνουν οι εξετάσεις που δώσαμε μέχρι τώρα για να πάρουμε το πτυχίο; Είναι ανώτερες οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ από τις πανεπιστημιακές; Πιθανός τρόπος αντιμετώπισης: Να κλείσουν τα παράθυρα και όχι να αδικηθούν όσοι κατάφεραν να μαζέψουν μόρια με την προϋπηρεσία τους (μαζί με τα ξερά να καούν και τα χλωρά…). Παιδαγωγική Κατάρτιση Γιατί να μη δίνεται η ευκαιρία στους Πληροφορικούς και σε άλλες ειδικότητες να την αποκτήσουν! Στην Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ εισάγονται για κάθε ειδικότητα 5 ή το πολύ δέκα άτομα κάθε χρόνο από τα τόσα άτομα που πληρώνουν τα 50 Ευρώ για να έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν στην επιλογή! Από το 2006 έχουν να ανακοινωθούν τα μεταπτυχιακά τα οποία δίνουν παιδαγωγική κατάρτιση. Από τότε δεν έχουν ανακοινωθεί καινούργια προγράμματα; Μερικές διευθύνσεις, επειδή δε γνωρίζουν ακριβώς τους αναγνωρισμένους τίτλους σπουδών, δέχονται τα σχετικά δικαιολογητικά σύμφωνα με τη δική τους κρίση. Ένας ωρομίσθιος μετά από πολυετή προϋπηρεσία δεν έχει αποκτήσει παιδαγωγική κατάρτιση; Λίγο πριν τις εκλογές, ένα τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά (από τα 45 τμήματα πανελλαδικά), κατάφερε μέσω της θερινής βουλής να ψηφισθεί νομοσχέδιο το οποίο τους δίνει το πλεονέκτημα της παιδαγωγικής κατάρτισης. Τα άλλα τμήματα τι ρόλο παίζουν; Πού είναι η απάντηση σας στην ένσταση που υπέβαλαν εκατοντάδες πληροφορικοί για το συγκεκριμένο θέμα; Τι διαφορά έχει το πρόγραμμα σπουδών (όσον αφορά την παιδαγωγική κατάρτιση) της σχολής του πληροφορικού με την καθηγητική σχολή του φυσικού, μαθηματικού κλπ; Αν δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση οι πληροφορικοί, γιατί τους έχει δοθεί το δικαίωμα να διδάσκουν; Πιθανός τρόπος αντιμετώπισης: Παιδαγωγική κατάρτιση και ίσες ευκαιρίες για όλους. Καθυστέρηση στις προσλήψεις Σκεφτείτε ότι έχει πάει Δεκέμβριος και πολλά σχολεία δεν έχουν εκπαιδευτικούς. Γιατί αυτή η καθυστέρηση, κυρίως ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, κάθε χρόνο; Πιθανός τρόπος αντιμετώπισης: Να γίνονται οι αιτήσεις εκπαιδευτικών νωρίτερα ώστε οι διευθύνσεις να έχουν ανακοινώσει τους διορισμούς μέχρι τα μέσα Ιουλίου, τους αναπληρωτές τέλη Ιουλίου και η τοποθέτηση των ωρομισθίων να γίνεται μέσα στον Αύγουστο έτσι ώστε την 1η Σεπτεμβρίου να είναι όλοι στις θέσεις τους; Οικονομικά εκπαιδευτικών, ελεύθερος χρόνος και διαδρομές Πιστεύετε ότι από τη στιγμή που έχω περάσει τα τριάντα μου χρόνια, θα μπορέσω για πολύ καιρό ακόμη να συνεχίσω σύμφωνα με τα παρακάτω; 1) Θα μου αρκούν τα 300 Ευρώ ως ωρομίσθιος; 2) Αν δουλέψω και το απόγευμα σε σεμινάρια με άλλα 300 Ευρώ το μήνα, θα καταφέρω να πληρώσω ενοίκια, βενζίνες (πολλά ενοίκια έχουν φθάσει πάνω από 300 ευρώ και οι βενζίνες κοστίζει πάνω από 200 ευρώ το μήνα για όσους δουλεύουν μακριά συν τα 80 Ευρώ για τα διόδια); 3) Γιατί αυτή η υπερβολική καθυστέρηση στην καταβολή της αμοιβής των ωρομισθίων η οποία μπορεί να φτάσει και τους δέκα μήνες; 4) Για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός πρέπει να κατάγεται από πλούσια οικογένεια; Αν χάνω οκτώ ώρες την ημέρα για τη δουλειά, θα έχω κουράγιο και χρόνο για το διάβασμα του ΑΣΕΠ, για την προετοιμασία της επόμενης μέρας στη δουλειά και για την προσωπική μου ζωή; Κάθε χρόνο βρίσκομαι σε άλλο σχολείο. Το θετικό είναι ότι έχω γνωρίσει καλύτερα τη χώρα μου… Πιθανός τρόπος αντιμετώπισης: Δε νομίζω ότι υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης αν δεν αλλάξουν τα παραπάνω.