Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη δέσποινα | 29 Νοεμβρίου 2009, 03:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Απο το 1998 είμαι αδιόριστη φιλόλογος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας(πίνακας μηδενικής προυπηρεσίας),της γενιάς που η κατάργηση της επετηρίδας,με την αδιαλλαξία που έγινε, ανέτρεψε το όνειρο να προσφέρει στη δημόσια εκπαίδευση. Στον πρώτο διαγωνισμό ΑΣΕΠ δε συμμετείχα γιατί η συμμετοχή εθεωρείτο ειδεχθές έγκλημα με ποινή την ρίψη αυγών και γιαουρτιών.ΘΥΜΑΣΤΕ;;Βέβαια οι τότε επιτυχόντες διορίστηκαν!!!Απο εκεί και πέρα εργαζόμενη σε φροντιστήρια για τα προς το ζην έλαβα μέρος σε 2 ΑΣΕΠ χωρίς επιτυχία γιατί η ύλη των ΠΕ02 διαρκώς αυξανόταν και ο χρόνος για διάβασμα ήταν και είναι πλέον ελλιπής λόγω οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων.Επιπλέον μην έχοντας κάποιον να με "προωθήσει"(προσωπικά είδα να ισχύει η αξιοκρατία του εκάστοτε καθηγητή-υπεύθυνου της ΠΔΣ ή των προϊσταμένων των διευθύνσεων Β'θμιας)δεν απέκτησα προυπηρεσία. Αρχικά είμαι αντίθετη με τον γραπτό του ΑΣΕΠ όσον αφορά τα γνωστικά αντικείμενα, γιατί έτσι αναιρείται η γνωστική αξία του πτυχίου το οποίο αποκτήσαμε κατόπιν πολλαπλών εξετάσεων και κοπιώδους διαβάσματος.Επειδή πιστεύω ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δε θα πάψει να υπάρχει,ας αφορά την παιδαγωγική και διδακτική κατάρτιση. Αναμφίβολα ο κλάδος των φιλολόγων είναι ο πιο προβληματικός απο άποψη πλήθους και οι φιλόλογοι είναι πρώτοι στη λίστα ανέργων(παραδόξως με την επετηρίδα σε μια δεκαετία ο διορισμός ερχόταν;!)Θα'θελα λοιπόν να κάνω μερικές επισημάνσεις..... Όταν πέτυχα με πολύ διάβασμα την εισαγωγή μου στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας η βαθμολογική βάση εισαγωγής του ήταν υψηλότερη των τμημάτων Ιστορικού-Αρχαιολογικού και ΦΠΨ(ισχύει και σήμερα).Οι απόφοιτοι των τριών τμημάτων εντάσσονται στους ίδιους πίνακες χωρίς διάκριση του τμήματος τους.Ας γίνει επιτέλους διάκριση των ειδικοτήτων όπως στους ΠΕ04!Έτσι θα γίνει και διάκριση των γνωστικών αντικειμένων τους και θα βαθμολογούνται με ποσοστό βαρύτητας όπως οι ΠΕ04.Αν βέβαια επιμείνετε στην εξέταση των γνωστικών αντικειμένων!!! Ιδιαίτερα οι φιλόλογοι της δικής μου γενιάς(35 και άνω)λόγω της αχανούς φύσης των 4 γνωστικών αντικειμένων, στα οποία καλούμαστε να εξεταστούμε, αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε σε ένα υπερεντατικό πρόγραμμα κάλυψης της ύλης,εκτός κι αν αφήσουμε τα παιδιά μας χωρίς γονείς και πόρους.Ομολογουμένως πιο ευνοϊμένοι είναι οι νέοι απόφοιτοι που a priori γνωρίζουν ότι μετά το πτυχίο 1-2 χρόνια θα ασχοληθούν αποκλειστικά με το διαγωνισμό.Ας υπολογίζεται λοιπόν και ο χρόνος κτήσεως του πτυχίου με κάποιο ποσοστό στην τελική βαθμολογία του ΑΣΕΠ.Όταν και ΑΝ διοριστώ[[πόσες φορές αντέχει να διαγωνιστεί ένας άνθρωπος;Οποία αδικία όταν είναι επιτυχών αλλά μη διοριστέος!]], θα βρώ ώς ανωτέρους μου παιδιά-μαθητές μου!! Ας συγκεκριμενοποιηθεί η ύλη των φιλολόγων.Έχετε σκεφτεί,κ. Υπουργέ,ότι με τον ΑΣΕΠ έχετε κάνει πλουσιότερους τους εκδοτικούς οίκους(άπειρα εγχειρίδια)και τους φροντιστές που εδώ και μερικά χρόνια εκμεταλλευόμενοι ιδιαίτερα την πληθώρα φιλολόγων υπόσχονται τακτοποίηση της ύλης για σίγουρη επιτυχία έναντι αδρής αμοιβής;; ευχαριστώ