Όσον αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα τις μη καθηγητικές σχολές(τεχνικές ειδικότητες) πρέπει να γίνει σαφής αναφορά στην παιδαγωγική επάρκεια- κατάρτιση που αποκτήθηκε από ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και από Μεταπτυχιακά με τίτλο Επιστήμες της Αγωγής. Επίσης, πρέπει οι κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας να προηγούνται στον πίνακα κατάταξης των κατόχων μόνο προϋπηρεσίας όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος στους πίνακες ειδικής αγωγής και συμβαίνει ακόμα στους πίνακες γενικής αγωγής. Τέλος, όσον αφορά τα δεύτερα μεταπτυχιακά σε διαφορετικό είδος αναπηρίας, θα έπρεπε να έχουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο του κάθε καθηγητή ή με τις επιστήμες της αγωγής που αναγνωρίζεται ως παιδαγωγική επάρκεια.
Όσον αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα τις μη καθηγητικές σχολές(τεχνικές ειδικότητες) πρέπει να γίνει σαφής αναφορά στην παιδαγωγική επάρκεια- κατάρτιση που αποκτήθηκε από ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και από Μεταπτυχιακά με τίτλο Επιστήμες της Αγωγής. Επίσης, πρέπει οι κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας να προηγούνται στον πίνακα κατάταξης των κατόχων μόνο προϋπηρεσίας όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος στους πίνακες ειδικής αγωγής και συμβαίνει ακόμα στους πίνακες γενικής αγωγής. Τέλος, όσον αφορά τα δεύτερα μεταπτυχιακά σε διαφορετικό είδος αναπηρίας, θα έπρεπε να έχουν συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο του κάθε καθηγητή ή με τις επιστήμες της αγωγής που αναγνωρίζεται ως παιδαγωγική επάρκεια.