• Σχόλιο του χρήστη 'Γκαμπέτας Αθανάσιος' | 29 Νοεμβρίου 2009, 05:13

    Β΄ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Σε γενικές γραμμές, είναι στη σωστή κατεύθυνση. Μόνο που δίνει υπερβολική αξία στα τυπικά προσόντα. Κατά τη γνώμη μου, η επιλογή των στελεχών Εκπαίδευσης, είναι πολύ δύσκολο να μπει, στα «στενά καλούπια» των μετρήσιμων κριτηρίων & μόνον. Δυσκολεύομαι να παραθέσω άποψη. Πρέπει οι ειδικοί να βρουν τρόπο μέτρησης: Της αγάπης και της διάθεσης προσφοράς, προς αυτό για το οποίο γίνεται κρίνονται. Της διάθεσης, για ανιδιοτελή προσφορά. Θεωρώ το επιμίσθιο, έστω αυτό το «ευτελές», σε σχέση με τα επιμίσθια άλλων στελεχών του δημοσίου, σαν αντικίνητρο απόδοσης. Πολλά τα παραδείγματα, ανθρώπων που το κύριο κριτήριό τους, για την ένταξη στη διαδικασία επιλογής στελεχών, ήταν αυτό το, πραγματικά, ασήμαντο μηνιαίο ποσό των 200, κατά μέσο όρο ευρώ, σε σχέση με την προσφορά που θα πρέπει να έχουν, αν επιλεγούν. Χωρίς να σκέφτονται αν είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν, στις ειδικές απαιτήσεις των θέσεων ευθύνης, στην Εκπαίδευση. Όχι πως μας περίσσεψαν τα χρήματα, αλλά θεωρώ ανήθικο να καλείται κάποιος να διευθύνει ένα σχολείο και να «μετράει» το επιμίσθιο. Η προσφορά στον τομέα της Παιδείας, δεν μπορεί να μετρηθεί, με την αμοιβή. Η πληρωμή για μένα, είναι το να βρίσκω, μετά από 28 χρόνια υπηρεσίας, μαθητές μου και να με χαιρετούν με εκτίμηση και αγάπη. Όχι να τρέχουν να με αποφύγουν, δείχνοντάς μου, με τον τρόπο αυτό, πως απέτυχα στο έργο μου. Ξαναλέω πως ποτέ δεν μου έφτασαν τα χρήματα από την επαγγελματική αμοιβή μου, ούτε και είχα «κομπόδεμα», από τους γονείς μου, οπότε θα μπορούσα να κατηγορηθώ, πως μιλάω εκ του ασφαλούς. Είναι, η αξία που δίνει κανείς στα χρήματα. Το πόσο παραδόπιστοι είμαστε. Επομένως, ίσως αν δεν υπάρχει αυτό το επιμίσθιο, να είναι ένα πολύ σοβαρό κριτήριο για την επιλογή των στελεχών Εκπ/σης. Ειδικά για τους Δ/ντές των Σχολικών Μονάδων, που έχουν να κάνουν με παιδικές ψυχές. Άρα, είναι πολύ δύσκολη η επιλογή στελεχών, για μένα. Πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή, ανάμεσα στα μετρήσιμα και στα μη, κριτήρια.