Θεωρώ οτι είναι απαράδεκτο να δίνονται 0,2 μόρια για κάθε μήνα προυπηρεσίας και μόλις 3 μόρια στο μεταπτυχιακό και 6 στο διδακτορικό.
Ενας απόφοιτος μεταπτυχιακού και πόσο μάλλον διδακτορικού τίτλου σπουδών κατέχει εξειδίκευση στον τομέα του, εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να εφαρμόσει σε κάθε περίπτωση,θεωρητική γνώση με την οποία μπορεί να βοηθήσει γονείς, μαθητές και άλλους εκπαιδευτικούς. Γνωρίζει την χαρακτηριστικά της αναπηρίας και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.Είναι σε θέση να παρέμβει σε συμβουλευτικό επίπεδο(προς γονείς,μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό). Όλη αυτή η συσσωρευμένη γνώση έχει προκύψει απο μελέτη, πρακτική άσκηση και έρευνα. Κατα συνέπεια μπορεί να ανταποκριθεί σε πληθώρα απαιτήσεων κατα την διάρκεια της εκπαιδευτικής του πορείας ( αξιολόγηση μαθητών, συμβουλευτική γονέων και μαθητών, συμμετοχή σε ομάδες εργασίας, προγράμματα παρέμβασης και εντόπισης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών).
Η πριμοδότηση με 0,2 μόρια ανα μήνα εμπειρίας πριμοδοτεί την εμπειροτεχνία και την μάθηση με δοκιμή.Απαξιώνει την προσπάθεια για διαβίου μάθηση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.Αποτελεί τροχοπέδη στην προσπάθεια βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών αφού οι οποιες παρεμβάσεις δεν θα λαμβάνουν υπόψη τις σύγχρονες τάσεις.Πόσοι απο τους εκπαιδευτικούς, που έχουν προυπηρεσία χωρίς να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου στην ειδική αγωγή, είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τα χαρακτηριστικα των μαθητών με εκπαιδευτικές ανάγκες, να παρέμβουν υποστηριστικά και συμβουλευτικά προς γονείς και μαθητές, να συμβάλλουν στην άρση των στερεοτύπων προς τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να ερευνήσουν αλλά και να προτείνουν λύσεις εφαρμόσιμες;
Kατα συνέπεια οι κάτοχοι μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου στην ειδική αγωγή είναι φύσει και θέσει υπερμαχοι της ισότητας των ευκαιριών.
Προτείνω την μείωση της προυπηρεσίας σε 0,10 μόρια ανα μήνα και την μηδενική πριμοδότηση των σεμιναρίων ειδικής αγωγής.
Θεωρώ οτι είναι απαράδεκτο να δίνονται 0,2 μόρια για κάθε μήνα προυπηρεσίας και μόλις 3 μόρια στο μεταπτυχιακό και 6 στο διδακτορικό. Ενας απόφοιτος μεταπτυχιακού και πόσο μάλλον διδακτορικού τίτλου σπουδών κατέχει εξειδίκευση στον τομέα του, εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να εφαρμόσει σε κάθε περίπτωση,θεωρητική γνώση με την οποία μπορεί να βοηθήσει γονείς, μαθητές και άλλους εκπαιδευτικούς. Γνωρίζει την χαρακτηριστικά της αναπηρίας και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.Είναι σε θέση να παρέμβει σε συμβουλευτικό επίπεδο(προς γονείς,μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό). Όλη αυτή η συσσωρευμένη γνώση έχει προκύψει απο μελέτη, πρακτική άσκηση και έρευνα. Κατα συνέπεια μπορεί να ανταποκριθεί σε πληθώρα απαιτήσεων κατα την διάρκεια της εκπαιδευτικής του πορείας ( αξιολόγηση μαθητών, συμβουλευτική γονέων και μαθητών, συμμετοχή σε ομάδες εργασίας, προγράμματα παρέμβασης και εντόπισης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών). Η πριμοδότηση με 0,2 μόρια ανα μήνα εμπειρίας πριμοδοτεί την εμπειροτεχνία και την μάθηση με δοκιμή.Απαξιώνει την προσπάθεια για διαβίου μάθηση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.Αποτελεί τροχοπέδη στην προσπάθεια βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών αφού οι οποιες παρεμβάσεις δεν θα λαμβάνουν υπόψη τις σύγχρονες τάσεις.Πόσοι απο τους εκπαιδευτικούς, που έχουν προυπηρεσία χωρίς να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου στην ειδική αγωγή, είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τα χαρακτηριστικα των μαθητών με εκπαιδευτικές ανάγκες, να παρέμβουν υποστηριστικά και συμβουλευτικά προς γονείς και μαθητές, να συμβάλλουν στην άρση των στερεοτύπων προς τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να ερευνήσουν αλλά και να προτείνουν λύσεις εφαρμόσιμες; Kατα συνέπεια οι κάτοχοι μεταπτυχιακού και διδακτορικού τίτλου στην ειδική αγωγή είναι φύσει και θέσει υπερμαχοι της ισότητας των ευκαιριών. Προτείνω την μείωση της προυπηρεσίας σε 0,10 μόρια ανα μήνα και την μηδενική πριμοδότηση των σεμιναρίων ειδικής αγωγής.