Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δήμητρα Τζωρτζακάκη | 29 Νοεμβρίου 2009, 08:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κυρία υπουργέ, γράφοντας το κείμενο αυτό κάνω χρήση του δικαιώματός μου για παρρησία, αλλά ταυτόχρονα τελώ την υποχρέωσή μου να συμμετέχω, όντας κοινωνικό και πολιτικό όν, σε τούτη τη δημόσια διαβούλευση. Θα αναφερθώ στον κλάδο των φιλολόγων με ειδίκευση στην ειδική αγωγή, στον οποίο και ανήκω. Προκειμένου να καταρτιστούν οι πίνακες αναπληρωτών, τίθεται σειρά κατάταξης. Πρώτοι στον πίνακα είναι όσοι κατέχουν διδακτορικό τίτλο, έπονται οι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου, οι κάτοχοι σεμιναρίου,οι γονείς παιδιών με αναπηρία 67%, οι κάτοχοι προυπηρεσίας σε ΣΜΕΑΕ τουλάχιστων 10 μηνών, και κάτοχοι κάποιας ή άρτιας γνώσης νοηματικής γλώσσας ή/και γραφής Braille.Έχετε αναλογιστεί την πληθώρα άλλων προσόντων που έχουμε, τα οποία δεν μοριοδότούνται;Βέβαια, το πρώτο είναι να μοριοδοτούνται και τα άνωθεν αναφερθέντα προσόντα, και όχι απλώς να θέτουν τους υποψηφίους σε μια σειρά και μόνο, διότι αυτό έχει ως συνέπεια το εξής:να δούμε υποψηφίους, οι οποίοι στο γενικό πίνακα έχουν θέση π.χ. 110 και στον πίνακα γνώση ΕΝΓ ή γραφής Braille να έχουν θέση 2. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει ενιαία μοριοδότηση όλων των προσόντων σε έναν πίνακα. Ας επανέλθω στο ερώτημα που έθεσα παραπάνω. Απαντώντας σας αναφέρω, ενδεικτικά σαφώς ,γιατί θα μπορούσα να αναφέρω σε πλέιονα Α4 χαρτιά,τη χρόνια εθελοντική εργασία σε συλλόγους και φορείς ΑΜΕΑ, τις αμέτρητες πιστοποιήσεις σε διαγνωστικά εργαλεία, τις υπεράριθμες συμμετοχές σε συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες, κλπ, και πολλά άλλα τα οποία ναι μεν διενεργούνται από εμάς για εμάς, αλλά σίγουρα κάτι προσδίδουν στο εκπαιδευτικό μας προφίλ και διασαφηνίζουν την αρτιότητά μας. Καλό θα ήταν λοιπόν να λαμβάνετε υπόψη το συνολικό προφίλ ενός εκπαιδευτικού επιβραβεύοντάς τον για όλα όσα έχει κάνει για να χτίσει την αρτιότητά του και να του δώσετε το κίνητρο να συνεχίζει και να συνεχίζει. Κι ό,τι κάνει το κάνει για τα παιδιά!Για να τα βοηθήσει, να δώσει και να πάρει. Και ξέρετε, δεν είμαστε μόνο εκπαιδευτικοί, είμαστε και ψυχολόγοι, και φίλοι, και γονείς πολλές φορές για τα παιδιά αυτά. Το χαμόγελό τους μας δίνει χαρά και μας κάνει να κοιμόμαστε ήσυχα το βράδι. Μοριοδοτήστε λοιπόν όλα όσα κάνουμε. Δώστε μας τη χαρά για όλα όσα κάνουμε. Δημιουργήστε έναν ενιαίο πίνακα προσόντων. Τέλος, όσον αφορά στο ΑΣΕΠ,αναφερόμενη στον κλάδο μας πάντα, καλό θα ήταν να δημιουργηθεί ένας κλάδος ειδικών παιδαγωγών, εφόσον φυσικά εμμένετε στο θέμα του ΑΣΕΠ. Και φυσικά αυτό προυποθέτει τη δημιουργία οργανικών θέσεων. Ανοίξατε και ανοίξαμε μια κουβέντα η οποία δεν τελειώνει φυσικά εδώ. Γνωρίζετε τη δυσκολία επίτευξης των σχεδίων σας. Δώστε χρόνο και αφουγκραστείτε τα παιδιά, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς. Υπερασπιστείτε τα ιδανικά μας. "Τα ιδανικά είναι των λαών η ψυχή. Δυστυχισμένα όσα έθνη δεν κινούνται από ιδανικά" ΠΑΓΑΝΕΛΗΣ