Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πρέπει να είναι διαχωρισμένη για την α/θμια και β/θμια εκπαίδευση. Απαιτείται οι επιμορφωτές της β/θμιας εκπαίδευσης να έχουν εκπαιδευτική εμπειρία σε θέσεις ειδικής αγωγής της β/θμιας, ώστε να μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες και απορίες των επιμορφούμενων, κάτι που δε γινόταν μέχρι τώρα. Τα σεμινάρια επιμόρφωσης χρειάζεται να γίνονται κατά τους πρώτους μήνες εργασίας των εκπαιδευτικών και όχι προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πρέπει να είναι διαχωρισμένη για την α/θμια και β/θμια εκπαίδευση. Απαιτείται οι επιμορφωτές της β/θμιας εκπαίδευσης να έχουν εκπαιδευτική εμπειρία σε θέσεις ειδικής αγωγής της β/θμιας, ώστε να μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες και απορίες των επιμορφούμενων, κάτι που δε γινόταν μέχρι τώρα. Τα σεμινάρια επιμόρφωσης χρειάζεται να γίνονται κατά τους πρώτους μήνες εργασίας των εκπαιδευτικών και όχι προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, όπως γινόταν μέχρι τώρα.