Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη.
Νομίζω ότι η παραπάνω τοποθέτηση δε δίνει λύσεις σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών (με αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική υστέρηση, σοβαρά κινητικά προβλήματα, μειωμένη όραση κλπ) όπου απαιτείται και εκπαιδευτικός για παράλληλη στήριξη. Στα πολυθέσια σχολεία η πράξη δείχνει ότι εκτός του Τ.Ε. συνήθως χρειάζεται και ένας εκπαιδευτικός για παράλληλη στήριξη.
Η πρότασή μου είναι όπου υπάρχει ιδρυμένο ή λειτουργεί Τ.Ε. δύναται να χορηγείται παράλληλη στήριξη σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Νομίζω ότι η παραπάνω τοποθέτηση δε δίνει λύσεις σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών (με αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική υστέρηση, σοβαρά κινητικά προβλήματα, μειωμένη όραση κλπ) όπου απαιτείται και εκπαιδευτικός για παράλληλη στήριξη. Στα πολυθέσια σχολεία η πράξη δείχνει ότι εκτός του Τ.Ε. συνήθως χρειάζεται και ένας εκπαιδευτικός για παράλληλη στήριξη. Η πρότασή μου είναι όπου υπάρχει ιδρυμένο ή λειτουργεί Τ.Ε. δύναται να χορηγείται παράλληλη στήριξη σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών μετά από απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.