Για ακόμη μία φορά καθίσταται σαφές πως ο κάθε κλάδος ενδιαφέρεται για το προσωπικό του συμφέρον-λογικό, ίσως, σε κάποιον βαθμό, δεδομένης της υφισταμένης ανεργίας.
Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν ορισμένες σημαντικές παράμετροι.
α) Το ζητούμενο εδώ είναι πρωτίστως όχι η επαγγελματική αποκατάσταση ορισμένων "αδικημένων" κλάδων/ ατόμων που δεν πρόλαβαν να διοριστούν, όπως άνωθεν αναφέρθηκαν, αλλά η με υψηλότερη ποιότητα εκπαίδευση των παιδιών.
β) πόσα "αγορασμένα" μεταπτυχιακά υπάρχουν - και συνεχίζουν να "πουλούνται" ακόμα και τώρα, ιδιαίτερα τα εξ'αποστάσεως (κατ αναλογία με τα παλαιά σεμινάρια); Ποιος μπορεί να εξασφαλίσει την ποιότητα και ποσότητα των γνώσεων αυτών;
γ) οι έχοντες προϋπηρεσία, πού πράγματι κοπίασαν, τι είδους, ωστόσο, γνώσεις κατέχουν;
δ) όπως και να έχει υπάρχουν δύο τμήματα που παρέχουν τον πρέποντα τίτλο σπουδών, με αξιολογότατα προγράμματα σπουδών και πρακτική άσκηση. Με την λογική που προτάσσουν ορισμένοι, αν ένας φιλόλογος κάνει μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά, θα θέλατε να μπορούσε να διδάσκει στης πρωτοβάθμια;
Για ακόμη μία φορά καθίσταται σαφές πως ο κάθε κλάδος ενδιαφέρεται για το προσωπικό του συμφέρον-λογικό, ίσως, σε κάποιον βαθμό, δεδομένης της υφισταμένης ανεργίας. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν ορισμένες σημαντικές παράμετροι. α) Το ζητούμενο εδώ είναι πρωτίστως όχι η επαγγελματική αποκατάσταση ορισμένων "αδικημένων" κλάδων/ ατόμων που δεν πρόλαβαν να διοριστούν, όπως άνωθεν αναφέρθηκαν, αλλά η με υψηλότερη ποιότητα εκπαίδευση των παιδιών. β) πόσα "αγορασμένα" μεταπτυχιακά υπάρχουν - και συνεχίζουν να "πουλούνται" ακόμα και τώρα, ιδιαίτερα τα εξ'αποστάσεως (κατ αναλογία με τα παλαιά σεμινάρια); Ποιος μπορεί να εξασφαλίσει την ποιότητα και ποσότητα των γνώσεων αυτών; γ) οι έχοντες προϋπηρεσία, πού πράγματι κοπίασαν, τι είδους, ωστόσο, γνώσεις κατέχουν; δ) όπως και να έχει υπάρχουν δύο τμήματα που παρέχουν τον πρέποντα τίτλο σπουδών, με αξιολογότατα προγράμματα σπουδών και πρακτική άσκηση. Με την λογική που προτάσσουν ορισμένοι, αν ένας φιλόλογος κάνει μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά, θα θέλατε να μπορούσε να διδάσκει στης πρωτοβάθμια;