Είναι απαράδεκτη η πριμοδότηση της προυπηρεσίας με 0,20 και η συνακόλουθη υποβάθμιση των μεταπτυχιακών. Επομένως γιατί να προσπαθήσει κάποιος (οιοσδήποτε)να εμπλουτίσει τις γνώσεις του?
Πώς ένας νέος απόφοιτος καθηγητικής σχολής, (και με μεταπτυχιακό)θα μπορέσει να συναγωνιστεί, έναν που έχει επαναπαυτεί στην προυπηρεσία του την οποία απέκτησε εν πολλοίς από ένα εξάμηνο σεμινάριο παλαιού τύπου?
Είναι απολύτως άδικο σε αυτές τις εποχές της τεράστιας ανεργίας, να μην δίνεται πραγματική διέξοδος, σε νέους προικισμένους υποψήφιους.
Είναι απαράδεκτη η πριμοδότηση της προυπηρεσίας με 0,20 και η συνακόλουθη υποβάθμιση των μεταπτυχιακών. Επομένως γιατί να προσπαθήσει κάποιος (οιοσδήποτε)να εμπλουτίσει τις γνώσεις του? Πώς ένας νέος απόφοιτος καθηγητικής σχολής, (και με μεταπτυχιακό)θα μπορέσει να συναγωνιστεί, έναν που έχει επαναπαυτεί στην προυπηρεσία του την οποία απέκτησε εν πολλοίς από ένα εξάμηνο σεμινάριο παλαιού τύπου? Είναι απολύτως άδικο σε αυτές τις εποχές της τεράστιας ανεργίας, να μην δίνεται πραγματική διέξοδος, σε νέους προικισμένους υποψήφιους.