Η εξειδίκευση των ΠΕ71 είναι απόλυτη και περιορίζεται στην χρήση διαγνωστικών κριτηρίων και στη σχεδίαση πολύ συγκεκριμένων δράσεων παρέμβασης- αποκατάστασης. Ως ενεργός εκπαιδευτικός σε ΣΜΕΑ και ΤΕ έχω δεχθεί κοντά μου για πρακτική φοιτητές από το τμήμα σπουδών του ΠΑΜΑΚ και έχω διαπιστώσει στην πράξη μια μεγάλη αδυναμία αυτών των μελλοντικών "δασκάλων" : δεν μπορούν να εκτιμήσουν την "απόκλιση" των παιδιών που φοιτούν σε δομές ΕΑ αφού δε γνωρίζουν ποιο είναι το προφίλ ενός συνομήλικου μέσου μαθητή της γενικής εκπαίδευσης, την ύλη που διδάσκεται ή τις δεξιότητες που πρέπει να κατέχει. Το πρόγραμμα σπουδών της εν λόγω σχολής δεν δίνει στους αποφοίτους γνώσεις γενικής παιδαγωγικής. Πώς λοιπόν θα μπορέσουν να αναλάβουν το δεύτερο ρόλο μέσα σε μια τάξη γενικής παιδείας; Πώς τέλος οι εν λόγω εκπαιδευτικοί τόσο προσανατολισμένοι στην "ειδική αγωγή και εκπαίδευση" θα μπορέσουν να υποστηρίξουν την "ένταξη", την "ενσωμάτωση" , την "συνεκπαίδευση" των παιδιών με αναπηρίες ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες μέσα στο γενικό σχολείο; Είναι γνωστό πως σε καμία άλλη χώρα δεν εκπαιδεύονται δάσκαλοι για "αποκλειστική χρήση" σε δομές ΕΑ. Αν είναι να πρωτοτυπήσουμε ας εστιάσουμε στο όφελος των μαθητών κι ας "εκμεταλευτούμε" τη διεθνή εμπειρία. Δεν πρέπει να θεωρηθούν οι ΠΕ70.50 υποδεέστεροι ως δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής.
Η εξειδίκευση των ΠΕ71 είναι απόλυτη και περιορίζεται στην χρήση διαγνωστικών κριτηρίων και στη σχεδίαση πολύ συγκεκριμένων δράσεων παρέμβασης- αποκατάστασης. Ως ενεργός εκπαιδευτικός σε ΣΜΕΑ και ΤΕ έχω δεχθεί κοντά μου για πρακτική φοιτητές από το τμήμα σπουδών του ΠΑΜΑΚ και έχω διαπιστώσει στην πράξη μια μεγάλη αδυναμία αυτών των μελλοντικών "δασκάλων" : δεν μπορούν να εκτιμήσουν την "απόκλιση" των παιδιών που φοιτούν σε δομές ΕΑ αφού δε γνωρίζουν ποιο είναι το προφίλ ενός συνομήλικου μέσου μαθητή της γενικής εκπαίδευσης, την ύλη που διδάσκεται ή τις δεξιότητες που πρέπει να κατέχει. Το πρόγραμμα σπουδών της εν λόγω σχολής δεν δίνει στους αποφοίτους γνώσεις γενικής παιδαγωγικής. Πώς λοιπόν θα μπορέσουν να αναλάβουν το δεύτερο ρόλο μέσα σε μια τάξη γενικής παιδείας; Πώς τέλος οι εν λόγω εκπαιδευτικοί τόσο προσανατολισμένοι στην "ειδική αγωγή και εκπαίδευση" θα μπορέσουν να υποστηρίξουν την "ένταξη", την "ενσωμάτωση" , την "συνεκπαίδευση" των παιδιών με αναπηρίες ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες μέσα στο γενικό σχολείο; Είναι γνωστό πως σε καμία άλλη χώρα δεν εκπαιδεύονται δάσκαλοι για "αποκλειστική χρήση" σε δομές ΕΑ. Αν είναι να πρωτοτυπήσουμε ας εστιάσουμε στο όφελος των μαθητών κι ας "εκμεταλευτούμε" τη διεθνή εμπειρία. Δεν πρέπει να θεωρηθούν οι ΠΕ70.50 υποδεέστεροι ως δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής.