Αν και το θέμα δεν με αφορά προσωπικά, διότι είμαι ήδη μόνιμος εκπαιδευτικός, εδώ και πολλά χρόνια, θα ήθελα εντούτοις να κάνω μια δυο παρατηρήσεις χωρίς καμιά προκατάληψη ή μεροληψία, αναφορικά με το θέμα της πρόσληψης των αναπληρωτών.
Πρώτον, πιστεύω ότι ο συντελεστής 0,20 για κάθε μήνα προϋπηρεσίας είναι αρκετά χαμηλός(το 0,40 ίσως ήταν επαρκέστερο) και αδικεί σημαντικά τους συναδέλφους με ήδη αποκτηθείσα πολύτιμη εμπειρία και αφαιρώντας μεγάλο μέρος της ελπίδας τους στο όνειρο, αλλά και διότι μου θυμίζει και της δικής μου διδασκαλικής νιότης την γλυκιά ταλαιπωρία .
Δεύτερον, όσον αφορά τη μοριοδότηση του βαθμού του βασικού πτυχίου,(κι αυτό το λέω ενώ ο ίδιος είχα υψηλή βαθμολογία ως φοιτητής σε επίπεδο υποτροφίας μάλιστα) θωρώ ότι είναι πολύ υψηλή και από μόνη της "άδικη", διότι ο βαθμός πτυχίου είναι πολύ σχετική μεταβλητή στην οποία πρέπει να λάβουμε υπόψη και τον συντελεστή δυσκολίας φοίτησης από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο ή από σχολή σε σχολή, αλλά και άλλους παράγοντες όπως είναι για παράδειγμα το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο του κάθε φοιτητή, οι οποίοι επηρεάζουν την βαθμολογία του, όπως όλοι μας, ως διατελέσαντες φοιτητές, το γνωρίζουμε και το κυριότερο νομίζω ότι το πολύ διάβασμα και ο μεγάλος βαθμός δεν κάνουν πάντοτε τον καλό δάσκαλο.
Επιφυλασσόμενος και για άλλες προτάσεις και παρατηρήσεις σε άλλα και ίσως περισσότερο ουσιώδη άρθρα και ευχόμενος ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ , εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους το καλύτερο και στους υπεύθυνους του νομοσχεδίου να δουν θετικά τις προτάσεις μου και φυσικά καλή επιτυχία στο έργο τους.
Αν και το θέμα δεν με αφορά προσωπικά, διότι είμαι ήδη μόνιμος εκπαιδευτικός, εδώ και πολλά χρόνια, θα ήθελα εντούτοις να κάνω μια δυο παρατηρήσεις χωρίς καμιά προκατάληψη ή μεροληψία, αναφορικά με το θέμα της πρόσληψης των αναπληρωτών. Πρώτον, πιστεύω ότι ο συντελεστής 0,20 για κάθε μήνα προϋπηρεσίας είναι αρκετά χαμηλός(το 0,40 ίσως ήταν επαρκέστερο) και αδικεί σημαντικά τους συναδέλφους με ήδη αποκτηθείσα πολύτιμη εμπειρία και αφαιρώντας μεγάλο μέρος της ελπίδας τους στο όνειρο, αλλά και διότι μου θυμίζει και της δικής μου διδασκαλικής νιότης την γλυκιά ταλαιπωρία . Δεύτερον, όσον αφορά τη μοριοδότηση του βαθμού του βασικού πτυχίου,(κι αυτό το λέω ενώ ο ίδιος είχα υψηλή βαθμολογία ως φοιτητής σε επίπεδο υποτροφίας μάλιστα) θωρώ ότι είναι πολύ υψηλή και από μόνη της "άδικη", διότι ο βαθμός πτυχίου είναι πολύ σχετική μεταβλητή στην οποία πρέπει να λάβουμε υπόψη και τον συντελεστή δυσκολίας φοίτησης από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο ή από σχολή σε σχολή, αλλά και άλλους παράγοντες όπως είναι για παράδειγμα το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο του κάθε φοιτητή, οι οποίοι επηρεάζουν την βαθμολογία του, όπως όλοι μας, ως διατελέσαντες φοιτητές, το γνωρίζουμε και το κυριότερο νομίζω ότι το πολύ διάβασμα και ο μεγάλος βαθμός δεν κάνουν πάντοτε τον καλό δάσκαλο. Επιφυλασσόμενος και για άλλες προτάσεις και παρατηρήσεις σε άλλα και ίσως περισσότερο ουσιώδη άρθρα και ευχόμενος ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ , εύχομαι σε όλους τους συναδέλφους το καλύτερο και στους υπεύθυνους του νομοσχεδίου να δουν θετικά τις προτάσεις μου και φυσικά καλή επιτυχία στο έργο τους.