Επιτέλους, δικαίωση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής (ΠΕ 61/ ΠΕ 71). Σε κανέναν άλλο κλάδο δεν υπήρχε αυτή η πρόταξη των μεταπτυχιακών, χωρίς βασικό τίτλο σπουδών. Και ρωτώ τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, θα συμφωνούσαν αν ένας απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακό στις θετικές επιστήμες ήταν πρώτος στον πίνακα των Φυσικών;
Ήρθε η ώρα να μας αναγνωρίσει το Υπουργείο Παιδείας ως ισότιμους Δασκάλους. Ελπίζω να μας ανοίξει το δρόμο και για την ένταξή μας στους πίνακες της Γενικής Αγωγής. Κάτι που, επίσης, γίνεται στις προηγμένες χώρες τις Ευρώπης. Μην θυμόμαστε την Ευρώπη μόνο όπου μας συμφέρει, αγαπητοί συνάδελφοι!
Το μόνο απαράδεκτο είναι η ισχύς των σεμιναρίων. Κατανοώ, πως για τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας είναι μία λύση, αλλά θα μπορούσε το υπουργείο να παρέχει την απαραίτητη εξιδείκευση στην Ειδική Αγωγή με σχετικά μαθήματα που θα παρέχονται στις πανεπιστημιακές καθηγητικές σχολές.
ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Επιτέλους, δικαίωση για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής (ΠΕ 61/ ΠΕ 71). Σε κανέναν άλλο κλάδο δεν υπήρχε αυτή η πρόταξη των μεταπτυχιακών, χωρίς βασικό τίτλο σπουδών. Και ρωτώ τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, θα συμφωνούσαν αν ένας απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής με μεταπτυχιακό στις θετικές επιστήμες ήταν πρώτος στον πίνακα των Φυσικών; Ήρθε η ώρα να μας αναγνωρίσει το Υπουργείο Παιδείας ως ισότιμους Δασκάλους. Ελπίζω να μας ανοίξει το δρόμο και για την ένταξή μας στους πίνακες της Γενικής Αγωγής. Κάτι που, επίσης, γίνεται στις προηγμένες χώρες τις Ευρώπης. Μην θυμόμαστε την Ευρώπη μόνο όπου μας συμφέρει, αγαπητοί συνάδελφοι! Το μόνο απαράδεκτο είναι η ισχύς των σεμιναρίων. Κατανοώ, πως για τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας είναι μία λύση, αλλά θα μπορούσε το υπουργείο να παρέχει την απαραίτητη εξιδείκευση στην Ειδική Αγωγή με σχετικά μαθήματα που θα παρέχονται στις πανεπιστημιακές καθηγητικές σχολές. ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ