• Σχόλιο του χρήστη 'Ζαχαρίας Π.' | 17 Απριλίου 2014, 23:04

    Θεωρώ σημαντικό να ληφθούν υπόψη τα παρακάτω όσον αφορά την Β/Θμια: 1. Να μοριοδοτείται μεταπτυχιακός τίτλος στην αντίστοιχη ειδικότητα. Αν για παράδειγμα κάποιος Πληροφορικός έχει 2 μάστερ (ένα στην Πληροφορική και ένα στην Ειδική Αγωγή) γιατί να μην μοριοδοτείται το επιπλέον μεταπτυχιακό της ειδικότητας αφού για αυτήν προσλαμβάνεται; Προτείνω επιπλέον 4 μόρια και για το μεταπτυχιακό της ειδικότητας. 2. Το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή να μοριοδοτείται παραπάνω δεδομένου πως δεν υπάρχουν αντίστοιχα παιδαγωγικά τμήματα. Προτείνω 4 μόρια. 3. Αν κάποιος διαθέτει και επιπλέον μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής (όχι στην ειδική αγωγή) να μετράει και αυτό επιπλέον 2 μόρια. 4. Τα σεμινάρια δεν πρέπει να μετράνε καθόλου. Τουλάχιστον αυτά των 400 ωρών που δεν είχαν καμία αξιολόγηση από πανεπιστήμια και τα έκαναν διάφορες ενώσεις. 5. Η προυπηρεσία πρέπει να μοριοδοτείται αλλά λιγότερο. Προτείνω 0.1 μόριο ανά μήνα. Εξάλλου αποκτήθηκε στις περισσότερες των περιπτώσεων με τα σεμινάρια των 400 ωρών που όλοι κατακρίνουν. Ας μετράει αλλά σε τέτοιο βαθμό που να μην επηρεάζει απόλυτα την σειρά κατάταξης. 6. Να μετράνε και τα μόρια ΑΣΕΠ στην αντίστοιχη ειδικότητα γενικής παιδείας. Για παράδειγμα κάποιος πληροφορικός που έγραψε καλά σε εξετάσεις ΑΣΕΠ να μοριοδοτείται παραπάνω από κάποιον που απέτυχε.