Οι προτάσεις είναι οι εξής:
1) Να μην προτάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α. οι εκπαιδευτικοί με πτυχία ειδικής αγωγής ΠΕ.71 και ΠΕ.61 ως πιο εξειδικευμένοι από τους Π.Ε. 70.50 και ΠΕ. 60.50 (με διδακτορικό/μεταπτυχιακό). Να θεωρούνται εξίσου εξειδικευμένοι και να τοποθετούνται όλοι σε κοινό πίνακα με βάση την προϋπηρεσία τους.
2) Να υπάρχει μοριοδότηση που θα λαμβάνει υπ’ όψιν όλα τα προσόντα και να μοριοδοτείται και το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής. Για παράδειγμα, ένας δάσκαλος Π.Ε.71, επειδή διαθέτει βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής, να παίρνει 2 μόρια. Ένας δάσκαλος Π.Ε. 70.50 με μεταπτυχιακό να παίρνει και αυτός 2 μόρια λόγω του μεταπτυχιακού. Σε αυτή την περίπτωση να θεωρούνται και οι δύο εξίσου εξειδικευμένοι. Σε περίπτωση που δάσκαλος Π.Ε.71 έχει επιπλέον εξειδίκευση με μεταπτυχιακό να παίρνει 4 μόρια (2 για το πτυχίο του και 2 για το μεταπτυχιακό). Αντίστοιχα να μοριοδοτείται και η προϋπηρεσία, ώστε να μην υπάρξουν περιθώρια για περιπτώσεις όπου ένας εκπαιδευτικός ΠΕ. 71 που μόλις αποφοίτησε να προτάσσεται έναντι ενός εκπαιδευτικού ΠΕ. 70.50 που έχει και την ίδια εξειδίκευση και επιπλέον έχει και προϋπηρεσία.
3) Όταν προκηρυχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή να μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα όλοι οι εκπαιδευτικοί της Ε.Α. (ΠΕ. 71/61 και ΠΕ. 70.50/60.50).
4) Εάν τυχόν υπάρχει αμφισβήτηση για την επάρκεια ή συνάφεια των διδακτορικών/μεταπτυχιακών τίτλων (οι οποίοι, να θυμίσουμε, κρίνονται ως προς τη συνάφειά τους με την Ε.Α. από αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες), τότε να εξετάζονται κατά περίπτωση από τις υπεύθυνες διοικητικές αρχές.
Τα παραπάνω αποτελούν απόψεις της δασκάλας Ιωάννας Λιανέρης, όπως διατυπώθηκαν στο παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%C2%AB%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82%C2%BB-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CF%82#ixzz2yNiGTij6
Οι προτάσεις είναι οι εξής: 1) Να μην προτάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α. οι εκπαιδευτικοί με πτυχία ειδικής αγωγής ΠΕ.71 και ΠΕ.61 ως πιο εξειδικευμένοι από τους Π.Ε. 70.50 και ΠΕ. 60.50 (με διδακτορικό/μεταπτυχιακό). Να θεωρούνται εξίσου εξειδικευμένοι και να τοποθετούνται όλοι σε κοινό πίνακα με βάση την προϋπηρεσία τους. 2) Να υπάρχει μοριοδότηση που θα λαμβάνει υπ’ όψιν όλα τα προσόντα και να μοριοδοτείται και το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής. Για παράδειγμα, ένας δάσκαλος Π.Ε.71, επειδή διαθέτει βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής, να παίρνει 2 μόρια. Ένας δάσκαλος Π.Ε. 70.50 με μεταπτυχιακό να παίρνει και αυτός 2 μόρια λόγω του μεταπτυχιακού. Σε αυτή την περίπτωση να θεωρούνται και οι δύο εξίσου εξειδικευμένοι. Σε περίπτωση που δάσκαλος Π.Ε.71 έχει επιπλέον εξειδίκευση με μεταπτυχιακό να παίρνει 4 μόρια (2 για το πτυχίο του και 2 για το μεταπτυχιακό). Αντίστοιχα να μοριοδοτείται και η προϋπηρεσία, ώστε να μην υπάρξουν περιθώρια για περιπτώσεις όπου ένας εκπαιδευτικός ΠΕ. 71 που μόλις αποφοίτησε να προτάσσεται έναντι ενός εκπαιδευτικού ΠΕ. 70.50 που έχει και την ίδια εξειδίκευση και επιπλέον έχει και προϋπηρεσία. 3) Όταν προκηρυχθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή να μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα όλοι οι εκπαιδευτικοί της Ε.Α. (ΠΕ. 71/61 και ΠΕ. 70.50/60.50). 4) Εάν τυχόν υπάρχει αμφισβήτηση για την επάρκεια ή συνάφεια των διδακτορικών/μεταπτυχιακών τίτλων (οι οποίοι, να θυμίσουμε, κρίνονται ως προς τη συνάφειά τους με την Ε.Α. από αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες), τότε να εξετάζονται κατά περίπτωση από τις υπεύθυνες διοικητικές αρχές. Τα παραπάνω αποτελούν απόψεις της δασκάλας Ιωάννας Λιανέρης, όπως διατυπώθηκαν στο παρακάτω σύνδεσμο: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%C2%AB%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82%C2%BB-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CF%82#ixzz2yNiGTij6