ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΑΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ;
ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 2 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ;
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ Κ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
ΑΚΟΜΗ, ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ = ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ+ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΑΖΙ! ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΙ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΜΕ ΠΡΟΤΟΥ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ..
ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΑΛΛΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ.
ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΑΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 2 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ; ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ Κ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΑΚΟΜΗ, ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ = ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ+ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΑΖΙ! ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΙ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΜΕ ΠΡΟΤΟΥ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ.. ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ.