Πώς γίνεται οι νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής να εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και μάλιστα μέχρι την Β τάξη?Δεν είναι ξεκάθαροι και διακριτοί οι ρόλοι των δασκάλων και νηπιαγωγών?Άλλη η δομή και το ΠΑΠΕΑ ενός δημοτικού και άλλη του Νηπιαγωγείου.
Πώς γίνεται οι νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής να εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και μάλιστα μέχρι την Β τάξη?Δεν είναι ξεκάθαροι και διακριτοί οι ρόλοι των δασκάλων και νηπιαγωγών?Άλλη η δομή και το ΠΑΠΕΑ ενός δημοτικού και άλλη του Νηπιαγωγείου.