Είναι απαράδεκτο, να υπάρχουν μόρια για αναπηρία και πολύ περισσότερο για τα παιδιά, δεν αποτελεί προσόν η αναπηρία, ούτε τα παιδιά. Το κράτος ξοδεύει τεράστια ποσά για τους ανάπηρους, ιατρική περίθαλψη , σύνταξη, επιδόματα για τα άτομα που τους φροντίζουν, ταυτόχρονα δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ σε φόρο, έχουν δωρεάν εισιτήρια, μειωμένα τιμολόγια και ένα σορό άλλα προνόμια. Οι τρίτεκνοι παίρνουν και αυτοί με τη σειρά τους τεράστια ποσά ως επιδόματα χωρίς να πληρώνουν φόρο! Όλοι αυτοί ας αφήσουν και τον υπόλοιπο κόσμο να εργαστεί μην τα θέλουν όλα δικά τους, τουλάχιστον ας έχουν όλοι την ίδια αντιμετώπιση στην εργασία!!!
Τα μόρια που αγόρασαν όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν διδακτορικό – μεταπτυχιακό, δεν θα πρέπει να αθροίζονται και είναι πολλά, μόνο με την προϋπηρεσία μπορεί να αποκτήσει κανείς γνώση, από τα βιβλία δεν μαθαίνεις τίποτα σε σχέση με την πρακτική. Θα πρέπει το υπουργείο να οργανώσει σεμινάρια για ειδική αγωγή με πρακτική για όλους του καθηγητές με κάποιο πρόγραμμα voucher του οαεδ. Δεν υπάρχουν αντίστοιχες σχολές σε σχέση με τους πε61 πε71.
Μόρια για κοινωνικά κριτήρια δεν πρέπει να υπάρχουν! Όσο για τα μόρια για τα ακαδημαϊκά κριτήρια δεν πρέπει να μπαίνουν απευθείας στους πίνακες αναπληρωτών. Θα πρέπει να περάσουν πρώτα από κάποιο σεμινάριο και να κάνουν πρακτική για να αποκτήσουν προϋπηρεσία.
Είναι απαράδεκτο, να υπάρχουν μόρια για αναπηρία και πολύ περισσότερο για τα παιδιά, δεν αποτελεί προσόν η αναπηρία, ούτε τα παιδιά. Το κράτος ξοδεύει τεράστια ποσά για τους ανάπηρους, ιατρική περίθαλψη , σύνταξη, επιδόματα για τα άτομα που τους φροντίζουν, ταυτόχρονα δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ σε φόρο, έχουν δωρεάν εισιτήρια, μειωμένα τιμολόγια και ένα σορό άλλα προνόμια. Οι τρίτεκνοι παίρνουν και αυτοί με τη σειρά τους τεράστια ποσά ως επιδόματα χωρίς να πληρώνουν φόρο! Όλοι αυτοί ας αφήσουν και τον υπόλοιπο κόσμο να εργαστεί μην τα θέλουν όλα δικά τους, τουλάχιστον ας έχουν όλοι την ίδια αντιμετώπιση στην εργασία!!! Τα μόρια που αγόρασαν όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν διδακτορικό – μεταπτυχιακό, δεν θα πρέπει να αθροίζονται και είναι πολλά, μόνο με την προϋπηρεσία μπορεί να αποκτήσει κανείς γνώση, από τα βιβλία δεν μαθαίνεις τίποτα σε σχέση με την πρακτική. Θα πρέπει το υπουργείο να οργανώσει σεμινάρια για ειδική αγωγή με πρακτική για όλους του καθηγητές με κάποιο πρόγραμμα voucher του οαεδ. Δεν υπάρχουν αντίστοιχες σχολές σε σχέση με τους πε61 πε71. Μόρια για κοινωνικά κριτήρια δεν πρέπει να υπάρχουν! Όσο για τα μόρια για τα ακαδημαϊκά κριτήρια δεν πρέπει να μπαίνουν απευθείας στους πίνακες αναπληρωτών. Θα πρέπει να περάσουν πρώτα από κάποιο σεμινάριο και να κάνουν πρακτική για να αποκτήσουν προϋπηρεσία.