"Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Το ίδιο ισχύει και για τις ΣΜΕΑΕ."
Μ' αυτή την πρόταση πώς ακριβώς ενθαρρύνεται η συνεκπαίδευση ή συμπεριληπτική εκπαίδευση;
Άλλες οι ανάγκες ενός μαθητή που χρειάζεται παράλληλη στήριξη και άλλες οι ανάγκες ενός μαθητή που βγαίνει από το τμήμα του και πηγαίνει στο τμήμα ένταξης.
Δεν είναι σωστό να αποκλείουμε έναν μαθητή από την παράλληλη στήριξη επειδή στο σχολείο έχει ιδρυθεί τμήμα ένταξης.
"Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται παράλληλη στήριξη. Το ίδιο ισχύει και για τις ΣΜΕΑΕ." Μ' αυτή την πρόταση πώς ακριβώς ενθαρρύνεται η συνεκπαίδευση ή συμπεριληπτική εκπαίδευση; Άλλες οι ανάγκες ενός μαθητή που χρειάζεται παράλληλη στήριξη και άλλες οι ανάγκες ενός μαθητή που βγαίνει από το τμήμα του και πηγαίνει στο τμήμα ένταξης. Δεν είναι σωστό να αποκλείουμε έναν μαθητή από την παράλληλη στήριξη επειδή στο σχολείο έχει ιδρυθεί τμήμα ένταξης.