Μέσα στις ''αναπηρίες'' θα έπρεπε να είναι και το σύνδρομο Tourette το οποίο εκδηλώνεται με πολλαπλά φωνητικά και κινητικά τικ, κάνοντας την παρακολούθηση του μαθήματος πολύ δύσκολη αν όχι αδύνατη, σύμφωνα πάντα με τη σφοδρότητα του περιστατικού. Δευτερευόντως επιφέρει ΔΕΠ-Υ και ψυχαναγκαστική διαταραχή. Αντιλαμβάνεται κανείς οτι η ζωή αλλά και η φοίτηση για έναν μαθητή με Tourette είναι εξαιρετικά δύσκολη. Μήπως θα έπρεπε να προβλεφθεί κατ'οίκον διδασκαλία όταν είναι σε έξαρση τα τικ? Μην ξεχνάμε οτι στην β/θμια ο αριθμός των απουσιών είναι συγκεκριμένος. Δείτε τι μπορεί να γίνει.
Μέσα στις ''αναπηρίες'' θα έπρεπε να είναι και το σύνδρομο Tourette το οποίο εκδηλώνεται με πολλαπλά φωνητικά και κινητικά τικ, κάνοντας την παρακολούθηση του μαθήματος πολύ δύσκολη αν όχι αδύνατη, σύμφωνα πάντα με τη σφοδρότητα του περιστατικού. Δευτερευόντως επιφέρει ΔΕΠ-Υ και ψυχαναγκαστική διαταραχή. Αντιλαμβάνεται κανείς οτι η ζωή αλλά και η φοίτηση για έναν μαθητή με Tourette είναι εξαιρετικά δύσκολη. Μήπως θα έπρεπε να προβλεφθεί κατ'οίκον διδασκαλία όταν είναι σε έξαρση τα τικ? Μην ξεχνάμε οτι στην β/θμια ο αριθμός των απουσιών είναι συγκεκριμένος. Δείτε τι μπορεί να γίνει.