Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κοσμίδης Εμμανουήλ | 29 Νοεμβρίου 2009, 10:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ είναι σημαντικές για να μην κλείνει η πόρτα του σχολείου στους νέους επιστήμονες. Και η εμπειρία των αναπληρωτών είναι σίγουρα πολύτιμη. Επίσης είναι σημαντική η στάση του καθηγητή απέναντι στην δια βίου εκπαίδευση και τα πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα. Και βέβαια πρέπει να λαμβάνονται σε κάποιο βαθμό υπόψη τα κοινωνικά κριτήρια (όχι με τον απόλυτο τρόπο που γίνεται σήμερα με τους πολύτεκνους που αγγίζει τα όρια της κοινωνικής ανισότητας για τους άγαμους ή άτεκνους συναδέρφους). Πιστεύω στην καθιέρωση της εισαγωγής των εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ,(εμφανής η διαφορετική νοοτροπία όσων προέρχονται από εκεί) αλλά και μοριοδότηση της προϋπηρεσίας και των πρόσθετων ακαδημαϊκών προσόντων. Επίσης, καλώς ή κακώς, η συνέντευξη, σε βαθμό που θα επιλέγει μεταξύ ίσων, είναι απαραίτητη. Οι θέσεις των εκπαιδευτικών πρέπει να καλύπτονται στο βαθμό που υπάρχουν υποψήφιοι που πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές και όχι με συγκεκριμένο αριθμό θέσεων που πρέπει να καλυφθούν. Αν καταργηθούν οι αποσπάσεις βέβαια, πιστεύω ότι δεν θα χρειαστούν διορισμοί για την επόμενη δεκαετία!