Σύμφωνα με το νομοσχέδιο στον κλάδο πε 25 σχολικών νοσηλευτών ορίζεται ότι (άρθρο 23)
5. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
Πτυχίο Νοσηλευτικής ή Επισκεπτών Υγείας ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο
της αλλοδαπής και α) πτυχίο του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής,
κατεύθυνσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή β) πτυχίο της
ΠΑ.ΤΕ.Σ. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. ή πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης που χορηγείται από την
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Αυτό υποδηλώνει ότι πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος δεν ισοδυναμεί με ΑΣΠΑΙΤΕ στον κλάδο ΠΕ25
Ταυτόχρονα βέβαια σε άλλο σημείο του νομοσχεδίου αναφέρει ότι (άρθρο 31)
Όπου απαιτείται πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής επάρκειας, αυτό
καλύπτεται και με πτυχίο
παιδαγωγικού τμήματος Δημοσίου Πανεπιστημίου της
ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από τους αρμόδιους φορείς,
Παιδαγωγικού
Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών, Παιδαγωγικών
Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και
Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή
Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων
της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
καθώς και ότι προβλέπεται κάθε φορά από την ισχύουσα νομοθεσία.
Το σημείο αυτό αναφέρεται γενικά στην έννοια της παιδαγωγικής επάρκειας ενώ στον κλάδο πε25 δεν εκλαμβάνεται το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ως παιδαγωγική επάρκεια. Δηλαδή σε αυτό το σημείο του νόμου δε γίνεται καμία αναφορά στο ΕΕΠ. Πιο συκεκριμένα ο όρος παιδαγωγική επάρκεια αναφέρεται σύμφωνα με όλους τους νόμους που έχουν ψηφιστεί ως τώρα στους καθηγητές β/μιας εκπαίδευσης και όχι στο ΕΕΠ.
Μία αλλαγή την οποία θα πρότεινα θα ήταν η εξής στο άρθρο 31
<>
Δεν αναφέρομαι στους εκπαιδευτικούς β/μιας εκπαίδευσης καθώς έτσι κι αλλιώς το πτυχίο του παιδαγωγικού σε αυτούς ισοδυναμεί με ασπαιτε.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο στον κλάδο πε 25 σχολικών νοσηλευτών ορίζεται ότι (άρθρο 23) 5. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ Πτυχίο Νοσηλευτικής ή Επισκεπτών Υγείας ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής και α) πτυχίο του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή β) πτυχίο της ΠΑ.ΤΕ.Σ. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. ή πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης που χορηγείται από την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Αυτό υποδηλώνει ότι πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος δεν ισοδυναμεί με ΑΣΠΑΙΤΕ στον κλάδο ΠΕ25 Ταυτόχρονα βέβαια σε άλλο σημείο του νομοσχεδίου αναφέρει ότι (άρθρο 31) Όπου απαιτείται πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής επάρκειας, αυτό καλύπτεται και με πτυχίο παιδαγωγικού τμήματος Δημοσίου Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από τους αρμόδιους φορείς, Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών, Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής καθώς και ότι προβλέπεται κάθε φορά από την ισχύουσα νομοθεσία. Το σημείο αυτό αναφέρεται γενικά στην έννοια της παιδαγωγικής επάρκειας ενώ στον κλάδο πε25 δεν εκλαμβάνεται το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ως παιδαγωγική επάρκεια. Δηλαδή σε αυτό το σημείο του νόμου δε γίνεται καμία αναφορά στο ΕΕΠ. Πιο συκεκριμένα ο όρος παιδαγωγική επάρκεια αναφέρεται σύμφωνα με όλους τους νόμους που έχουν ψηφιστεί ως τώρα στους καθηγητές β/μιας εκπαίδευσης και όχι στο ΕΕΠ. Μία αλλαγή την οποία θα πρότεινα θα ήταν η εξής στο άρθρο 31 <> Δεν αναφέρομαι στους εκπαιδευτικούς β/μιας εκπαίδευσης καθώς έτσι κι αλλιώς το πτυχίο του παιδαγωγικού σε αυτούς ισοδυναμεί με ασπαιτε.