Στα θέματα λειτουργίας αυτού του άρθρου, αναφέρεται:
"δ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 4 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές".
Θα ήθελα να σας ενημερώσω, έχοντας διανύσει αρκετή υπηρεσία στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Ν.Προποντίδας Χαλκιδικής-6 χρόνια-, πως οι γονείς αργούν να αποδεχθούν την όποια σοβαρή Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη ή/και αναπηρία των παιδιών τους -ακόμη κι αν υπάρχει διάγνωση- και η εγγραφή τους σε Ειδ. Νηπ/γείο γίνεται αφού έχουν προσπαθήσει με αποτυχία, τη φοίτηση των παιδιών τους στην Γενική Εκπαίδευση. Εν τω μεταξύ περνούν οι μήνες, ή ακόμη και ο πρώτος χρόνος φοίτησης στο Νηπγείο, που εξάλλου δεν είναι υποχρεωτικός, μέχρι να αποδεχθούν πως το ιδανικό περιβάλλον φοίτησης των παιδιών τους είναι το νηπιαγωγείο ΕΑΕ.
Χαρακτηριστικά πέρυσι, δηλ. κατά το σχολ. έτος 2012-13, σύμφωνα με το αρχείο του Ειδ. Νηπ/γείου- ξεκινήσαμε με εγγραφέντες 2 μαθητές-νήπια- και μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων, γράφτηκαν και φοίτησαν 6 μαθητές. Αν απαιτείται για τη λειτουργία ενός τμήματος, το όριο των 4 μαθητών, το Νηπιαγωγείο θα αναστέλλει τη λειτουργία του και όταν υπάρξει ανάγκη, σε 1 ή 2 μήνες, όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολα θα ξεκινήσει η επαναλειτουργία του.
Σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας -πόσο μάλλον κατάργησης-, Θα υπάρξει αργότερα και πρόβλημα μετακίνησης των νηπίων, διότι τα δρομολόγια εγκρίνονται πολύ νωρίτερα από την περιφέρεια και πολύ δύσκολα αλλάζουν.
Το σχολ. έτος 2014-15, από όσα στοιχεία έχω θα ξεκινήσει πάλι με 2 νήπια, αλλά αναμένω, -διότι στην επαρχία όλα γνωστοποιούνται-, πως αργά ή γρήγορα θα εγγραφούν τουλάχιστον άλλοι 3 με 4 μαθητές με βαριές αναπηρίες.
Παρακαλώ, να το λάβετε σοβαρά υπ΄όψη και να μειώσετε τον ελάχιστο αριθμό των νηπίων για τη λειτουργία μιας ΕΑΕ προσχολικής Αγωγής. Ακόμη κι ένα νήπιο με βαριά διαγνωσμένη αναπηρία, από τη στιγμή που υπάρχει δρομολόγιο εγκεκριμένο για τη μεταφορά του, οργανική θέση Π.Ε.61 και συστέγαση με άψογη συνεργασία, με Ειδικό Δημοτικό στελεχωμένο με Ε.Β.Π. και Ε.Ε.Π, δικαιούται τη φοίτηση σε σχολική μονάδα που ταιριάζει στη φύση των Ε.Ε.Αναγκών του. Για οποιαδήποτε πληροφορία, στη διάθεσή σας.
Στα θέματα λειτουργίας αυτού του άρθρου, αναφέρεται: "δ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 4 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές". Θα ήθελα να σας ενημερώσω, έχοντας διανύσει αρκετή υπηρεσία στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Ν.Προποντίδας Χαλκιδικής-6 χρόνια-, πως οι γονείς αργούν να αποδεχθούν την όποια σοβαρή Ειδική Εκπαιδευτική Ανάγκη ή/και αναπηρία των παιδιών τους -ακόμη κι αν υπάρχει διάγνωση- και η εγγραφή τους σε Ειδ. Νηπ/γείο γίνεται αφού έχουν προσπαθήσει με αποτυχία, τη φοίτηση των παιδιών τους στην Γενική Εκπαίδευση. Εν τω μεταξύ περνούν οι μήνες, ή ακόμη και ο πρώτος χρόνος φοίτησης στο Νηπγείο, που εξάλλου δεν είναι υποχρεωτικός, μέχρι να αποδεχθούν πως το ιδανικό περιβάλλον φοίτησης των παιδιών τους είναι το νηπιαγωγείο ΕΑΕ. Χαρακτηριστικά πέρυσι, δηλ. κατά το σχολ. έτος 2012-13, σύμφωνα με το αρχείο του Ειδ. Νηπ/γείου- ξεκινήσαμε με εγγραφέντες 2 μαθητές-νήπια- και μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων, γράφτηκαν και φοίτησαν 6 μαθητές. Αν απαιτείται για τη λειτουργία ενός τμήματος, το όριο των 4 μαθητών, το Νηπιαγωγείο θα αναστέλλει τη λειτουργία του και όταν υπάρξει ανάγκη, σε 1 ή 2 μήνες, όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολα θα ξεκινήσει η επαναλειτουργία του. Σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας -πόσο μάλλον κατάργησης-, Θα υπάρξει αργότερα και πρόβλημα μετακίνησης των νηπίων, διότι τα δρομολόγια εγκρίνονται πολύ νωρίτερα από την περιφέρεια και πολύ δύσκολα αλλάζουν. Το σχολ. έτος 2014-15, από όσα στοιχεία έχω θα ξεκινήσει πάλι με 2 νήπια, αλλά αναμένω, -διότι στην επαρχία όλα γνωστοποιούνται-, πως αργά ή γρήγορα θα εγγραφούν τουλάχιστον άλλοι 3 με 4 μαθητές με βαριές αναπηρίες. Παρακαλώ, να το λάβετε σοβαρά υπ΄όψη και να μειώσετε τον ελάχιστο αριθμό των νηπίων για τη λειτουργία μιας ΕΑΕ προσχολικής Αγωγής. Ακόμη κι ένα νήπιο με βαριά διαγνωσμένη αναπηρία, από τη στιγμή που υπάρχει δρομολόγιο εγκεκριμένο για τη μεταφορά του, οργανική θέση Π.Ε.61 και συστέγαση με άψογη συνεργασία, με Ειδικό Δημοτικό στελεχωμένο με Ε.Β.Π. και Ε.Ε.Π, δικαιούται τη φοίτηση σε σχολική μονάδα που ταιριάζει στη φύση των Ε.Ε.Αναγκών του. Για οποιαδήποτε πληροφορία, στη διάθεσή σας.