ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΣΕΙ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΔΕ ΦΤΑΙΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΕΡΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ / ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ, ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η΄ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ....ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΫΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΝΕΑ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΑΕ!ΩΣΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΟΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΠΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΒΑΣΗ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΑ, ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΣΘΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟ 21 ΜΗΝΩΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ;
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΣΕΙ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΔΕ ΦΤΑΙΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΕΡΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ / ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ, ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΛΛΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η΄ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ....ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΫΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΝΕΑ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΑΕ!ΩΣΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΟΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΠΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΒΑΣΗ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΑ, ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΣΘΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΟΥ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟ 21 ΜΗΝΩΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ;