Καλησπέρα και καλό Πάσχα! Επειδή είμαι άτομο με αναπηρία θα πρότεινα 2 λύσεις: α) να μείνει ο πίνακας Α ως έχει καθώς εκπαιδευτικοί με αναπηρία είναι λίγοι (περίπου 70) ή β) να μοριοδοτείται με 4 ή 5 μονάδες η αναπηρία.
Σε ό,τι αφορά την προυπηρεσία ο συντελεστής μπορεί και πρέπει να είναι μεγαλύτερος. Κατα τη γνώμη μου τέλος δεν πρέπει να μετρήσουν επ ουδενί τα σεμινάρια των 400 ωρών καθώς πρόκειται για κερδοσκοπικού χαρακτήρα σεμινάρια που δεν έχουν σχέση ούτε με μεταπτυχιακά ούτε με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή.
Τέλος προτείνω στον ενιαίο πίνακα να προηγούνται συνάδελφοι με προυπηρεσία (βασικό πτυχίο, μεταπτυχιακά, κοινωνικά κριτήρια κλπ) και να ακολουθούν οι μηδενικής προυοηρεσίας. Γιατί δεν είναι σωστό κάποιος με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ και 10 έτη υπηρεσίας να βρεθεί κάτω από κάποιον με βασικό πτυχίο που θα τελειώσει του χρόνου τη σχολή του. Αυτά.
Καλησπέρα και καλό Πάσχα! Επειδή είμαι άτομο με αναπηρία θα πρότεινα 2 λύσεις: α) να μείνει ο πίνακας Α ως έχει καθώς εκπαιδευτικοί με αναπηρία είναι λίγοι (περίπου 70) ή β) να μοριοδοτείται με 4 ή 5 μονάδες η αναπηρία. Σε ό,τι αφορά την προυπηρεσία ο συντελεστής μπορεί και πρέπει να είναι μεγαλύτερος. Κατα τη γνώμη μου τέλος δεν πρέπει να μετρήσουν επ ουδενί τα σεμινάρια των 400 ωρών καθώς πρόκειται για κερδοσκοπικού χαρακτήρα σεμινάρια που δεν έχουν σχέση ούτε με μεταπτυχιακά ούτε με βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή. Τέλος προτείνω στον ενιαίο πίνακα να προηγούνται συνάδελφοι με προυπηρεσία (βασικό πτυχίο, μεταπτυχιακά, κοινωνικά κριτήρια κλπ) και να ακολουθούν οι μηδενικής προυοηρεσίας. Γιατί δεν είναι σωστό κάποιος με μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ και 10 έτη υπηρεσίας να βρεθεί κάτω από κάποιον με βασικό πτυχίο που θα τελειώσει του χρόνου τη σχολή του. Αυτά.