Θεωρώ κατάφωρη αδικία τον τρόπο μοριοδότησης των μεταπτυχιακών και την πρόταξη των ΠΕ71/61 στους πίνακες.Ένας τελειόφοιτος του Βόλου ή της Θεσ/κης δεν μπορεί να λογίζεται ως καταλληλότερος από έναν αριστούχο των ΠΤΔΕ(γιατί μιλάμε για ανθρώπους που έχουν μπει με 17-18.000 μορια στις σχολές αυτές)που έχει τελείωσει 5 χρόνια πριν και έχει εξειδικεύσει τις σπουδές του στην ΕΑΕ,έχει μάθει την ΕΝΓ και την ΕΓΒ και έχει παράλληλα και εκπαιδευτική εμπειρία.Σε ποιά χώρα θεωρείται ανώτερο το Πτυχίο από το Μεταπτυχιακό;Μην ξεχνάτε πως μέχρι να ιδρυθούν τα Παν/μια στο Βόλο και τη Θεσ/κη και να οργανωθεί η ΕΑΕ με Τμήματα Ένταξης και Παράλληλες Στηρίξεις με τα ΕΣΠΑ,οι δάσκαλοι/νηπιαγωγοί Γενικής μεγάλωναν και μόρφωναν αυτά τα παιδιά μέσα στις κανονικές τάξεις...Τότε θεωρούνταν ειδικοί ενώ τώρα έχοντας και μεταπτυχιακούς τίτλους όχι;;;Τέλος,τα σεμινάρια δεν είναι γινεται να νοούνται ως τίτλοι ένταξης στην ΕΑΕ και δεν πρέπει να μοριοδοτούνται.Με την υπάρχουσα μορφή του νόμου η ισότητα καταπατείται και δυστυχώς έχει ως συνέπεια εκπαιδευτικοί να τα βάζουν με εκπαιδευτικούς...
Θεωρώ κατάφωρη αδικία τον τρόπο μοριοδότησης των μεταπτυχιακών και την πρόταξη των ΠΕ71/61 στους πίνακες.Ένας τελειόφοιτος του Βόλου ή της Θεσ/κης δεν μπορεί να λογίζεται ως καταλληλότερος από έναν αριστούχο των ΠΤΔΕ(γιατί μιλάμε για ανθρώπους που έχουν μπει με 17-18.000 μορια στις σχολές αυτές)που έχει τελείωσει 5 χρόνια πριν και έχει εξειδικεύσει τις σπουδές του στην ΕΑΕ,έχει μάθει την ΕΝΓ και την ΕΓΒ και έχει παράλληλα και εκπαιδευτική εμπειρία.Σε ποιά χώρα θεωρείται ανώτερο το Πτυχίο από το Μεταπτυχιακό;Μην ξεχνάτε πως μέχρι να ιδρυθούν τα Παν/μια στο Βόλο και τη Θεσ/κη και να οργανωθεί η ΕΑΕ με Τμήματα Ένταξης και Παράλληλες Στηρίξεις με τα ΕΣΠΑ,οι δάσκαλοι/νηπιαγωγοί Γενικής μεγάλωναν και μόρφωναν αυτά τα παιδιά μέσα στις κανονικές τάξεις...Τότε θεωρούνταν ειδικοί ενώ τώρα έχοντας και μεταπτυχιακούς τίτλους όχι;;;Τέλος,τα σεμινάρια δεν είναι γινεται να νοούνται ως τίτλοι ένταξης στην ΕΑΕ και δεν πρέπει να μοριοδοτούνται.Με την υπάρχουσα μορφή του νόμου η ισότητα καταπατείται και δυστυχώς έχει ως συνέπεια εκπαιδευτικοί να τα βάζουν με εκπαιδευτικούς...