Από το ΦΕΚ που αφoρά την λειτουργία των ΕΔΕΑΥ άλλα και το παρόν εδάφιο οπως και σε άλλα σημεια του νόμου μοιάζει η ΕΔΕΑΥ να αντικαθιστά τα ΚΕΔΔΥ, όπου υπάρχουν ΕΔΕΑΥ, σε όλες τις λειτουργίες του πλην του να μπορεί να προτείνει σχολική εκπαιδευτική μονάδα (γενικής ή ειδικής αγωγής, παράλληλη στήριξη ΤΕ κτλ).
Αυτό όμως δεν ισχύει, αφού εξακολουθεί να χρειάζεται η παραπομπή στα ΚΕΔΔΥ μετά την τρίμηνη υποστήριξη για να υπάρξει διάγνωση & γνωμάτευση.
Στο συγκεκριμένο εδάφιο αλλά και στο ΦΕΚ για τις ΕΔΕΑΥ δεν διαφοροποιεί- ξεχωρίζει αυτές λειτουργίες που επικαλύπτονται και που διαφέρουν μεταξύ ΚΕΔΔΥ & ΕΔΕΑΥ, και δημιουργείται μια σύγχυση.
Π.Χ. Η ΕΔΕΑΥ μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ίδια διαγνωστικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στα ΚΕΔΔΥ για μια ψυχολογική και ψυχομετρική αξιολόγηση; Αν ναι, μετά την τρίμηνη παρακολούθηση το παιδί θα ξαναπεράσει από τις ίδιες διαδικασίες και οι γονείς ξανά από την διαδικασία της λήψης Ιστορικού;
Από το ΦΕΚ που αφoρά την λειτουργία των ΕΔΕΑΥ άλλα και το παρόν εδάφιο οπως και σε άλλα σημεια του νόμου μοιάζει η ΕΔΕΑΥ να αντικαθιστά τα ΚΕΔΔΥ, όπου υπάρχουν ΕΔΕΑΥ, σε όλες τις λειτουργίες του πλην του να μπορεί να προτείνει σχολική εκπαιδευτική μονάδα (γενικής ή ειδικής αγωγής, παράλληλη στήριξη ΤΕ κτλ). Αυτό όμως δεν ισχύει, αφού εξακολουθεί να χρειάζεται η παραπομπή στα ΚΕΔΔΥ μετά την τρίμηνη υποστήριξη για να υπάρξει διάγνωση & γνωμάτευση. Στο συγκεκριμένο εδάφιο αλλά και στο ΦΕΚ για τις ΕΔΕΑΥ δεν διαφοροποιεί- ξεχωρίζει αυτές λειτουργίες που επικαλύπτονται και που διαφέρουν μεταξύ ΚΕΔΔΥ & ΕΔΕΑΥ, και δημιουργείται μια σύγχυση. Π.Χ. Η ΕΔΕΑΥ μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ίδια διαγνωστικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στα ΚΕΔΔΥ για μια ψυχολογική και ψυχομετρική αξιολόγηση; Αν ναι, μετά την τρίμηνη παρακολούθηση το παιδί θα ξαναπεράσει από τις ίδιες διαδικασίες και οι γονείς ξανά από την διαδικασία της λήψης Ιστορικού;