• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 19 Απριλίου 2014, 11:57

    1. Η διάκριση εις βάρος των εκπαιδευτικών-αποφοίτων των ΠΤΔΕ είναι αντισυνταγματική. Πρόκειται για πανευρωπαϊκή καινοτομία να προτάσσεται το βασικό πτυχείο έναντι των μεταπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή! Η εκπαίδευση είναι μία και αδιαίρετη. Η εν λόγω συλλογιστική του νομοσχεδίου αντίκειται στη λογική της ένταξης και της ενσωμάτωσης την οποία υποτίθεται ότι προασπίζεται. Αδυνατώ να δω τη συλλογιστική πίσω από αυτή την επιλογή. Μία τέτοια επιλογή θεωρεί αυτομάτως την κατάρταση των ΠΕ71 ως επαρκέστερη της κατάρτησης των ΠΕ70 με μεταπτυχιακές σπουδές. Από που προκύπτει παρακαλώ κάτι τέτοιο; Αντί να πορευόμαστε προς την ενωποίηση οδεύουμε προς τη διάκριση και τη διαφοροποίηση. Είναι κρίμα. 2. Η τριετής προϋπηρεσία ως προϋπόθεση για την απόσπαση σε ΣΜΕΑΕ ενός εκπαιδευτικού με οργανική θέση στη Γενική Αγωγή και μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή αποτελεί εμπόδιο στην υποχρεωτική συμπλήρωση της 3ετής υπηρεσίας σε ΣΜΕΑΕ, όπως αυτή ορίζεται από το Νόμο και οδηγεί τον εκπαιδευτικό με οργανική θέση σε σχολείο της Γενικής Αγωγής να ζητήσει μετάθεση σε οργανική θέση σε ΣΜΕΑΕ. Η συγκεκριμένη προϋπόθεση χρειάζεται επαναθεώρηση. Εξάλλου δε φαίνεται να εξυπηρετεί σε κάτι (ή μήπως εξυπηρετεί;;;) ενώ σαφώς έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 32 παρ. 5: "Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για την Ειδική Αγωγή και εκπ/ση γίνονται με τις ίδιες προϋποθέσεις που γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στην γενική εκπαίδευση".