Οι απόφοιτοι του πανμιου Θεσσαλίας εχούν σπουδές και στην γενική και στην ειδική εκπαίδευση με πρακτικές μέσα στις γενικές τάξεις και πρακτικές σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής. Έχουν λοιπόν κάθε δικαίωμα να προηγούνται έναντι δασκάλων της γενικής που με μόνο εφόδιο σεμινάρια ή μεταπτυχιακά καλούνται να ανταποκριθούν σε δύσκολες καταστάσεις. Έγινα αρκετές φορές μάρτυρας της έλλειψης προσόντων δασκάλων που έφερναν σε δύσκολη θέση τον ίδιο και το παιδί. Μιλώ έχοντας και η ίδια μεταπτυχιακό το οποίο απέκτησα σε ελληνικό πανεπιστήμιο με εξετάσεις. Ωστόσο οι γνώσεις και τα εφόδια που δίνει το πανεπιστήμιο του Βόλου είναι αναντικατάστατα. Φανταστείτε λοιπόν ένα δάσκαλο που κάνει μεταπτυχιακό στη Βουλγαρία (εξ αποστάσεως..) να μπαίνει σε ένα ειδικό σχολείο...ούτε ο ίδιος το θέλει... και τελικά υποφέρουν και ο δάσκαλος και ο μαθητής. Στα 11 χρόνια της εκπαιδευτικής μου πείρας το έχω συναντήσει αρκετές φορές..
Οι απόφοιτοι του πανμιου Θεσσαλίας εχούν σπουδές και στην γενική και στην ειδική εκπαίδευση με πρακτικές μέσα στις γενικές τάξεις και πρακτικές σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής. Έχουν λοιπόν κάθε δικαίωμα να προηγούνται έναντι δασκάλων της γενικής που με μόνο εφόδιο σεμινάρια ή μεταπτυχιακά καλούνται να ανταποκριθούν σε δύσκολες καταστάσεις. Έγινα αρκετές φορές μάρτυρας της έλλειψης προσόντων δασκάλων που έφερναν σε δύσκολη θέση τον ίδιο και το παιδί. Μιλώ έχοντας και η ίδια μεταπτυχιακό το οποίο απέκτησα σε ελληνικό πανεπιστήμιο με εξετάσεις. Ωστόσο οι γνώσεις και τα εφόδια που δίνει το πανεπιστήμιο του Βόλου είναι αναντικατάστατα. Φανταστείτε λοιπόν ένα δάσκαλο που κάνει μεταπτυχιακό στη Βουλγαρία (εξ αποστάσεως..) να μπαίνει σε ένα ειδικό σχολείο...ούτε ο ίδιος το θέλει... και τελικά υποφέρουν και ο δάσκαλος και ο μαθητής. Στα 11 χρόνια της εκπαιδευτικής μου πείρας το έχω συναντήσει αρκετές φορές..