Είναι πολύ δίκαιο να προηγούνται οι πε 61/71 οι οποίοι έχουν βασικές σπουδές στην γενική αλλά και στην ειδική αγωγή. Εμπειρία πολλών χρόνων μου έχει δείξει ότι ένα σεμινάριο 400 ωρών ή ένα μεταπτυχιακό (εσωτερικού ή εξωτερικού) δίνει από λίγα εώς καθόλου εφόδια στον εκπαιδευτικό που θα κληθεί να διδάξει σε ένα παιδί με βαριές αναπηρίες, αυτισμό, νοητική καθυστέρηση κτλ. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πε 70,50 /60,50 δεν έχουν καμία πρακτική εξάσκηση με μαθητές με ειδικές ανάγκες μέχρις ώτου διοριστούν σε κάποιο σχολείο και... πελαγώσουν..
Καλά τα επιπλέον προσόντα αλλά είναι μόνο βιβλιογραφία.
Αρχίστε να σκέφτεστε με κριτήριο τους μαθητές και την ποιοτική εκπαίδευση και όχι με κριτήριο να "πιάσουμε" μία θέση στην εκπαίδευση χωρίς να μπορούμε να προσφέρουμε ουσιαστικά.
Τα σχέδια νόμου για την ειδική αγωγή δεν γίνονται κάθε μέρα, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ με γνώμονα την καλύτερη εκπαίδευση για τους μαθητές μας.
Είμαι απόφοιτος Ειδικής Αγωγής του Παν/μιου Θεσσαλίας, εργάζομαι 11 χρόνια στην ειδική αγωγή και έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από το Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας (αυτά για αυτούς που θα σπεύσουν να σκεφτούν ότι μιλώ από συμφέρον).
Είναι πολύ δίκαιο να προηγούνται οι πε 61/71 οι οποίοι έχουν βασικές σπουδές στην γενική αλλά και στην ειδική αγωγή. Εμπειρία πολλών χρόνων μου έχει δείξει ότι ένα σεμινάριο 400 ωρών ή ένα μεταπτυχιακό (εσωτερικού ή εξωτερικού) δίνει από λίγα εώς καθόλου εφόδια στον εκπαιδευτικό που θα κληθεί να διδάξει σε ένα παιδί με βαριές αναπηρίες, αυτισμό, νοητική καθυστέρηση κτλ. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πε 70,50 /60,50 δεν έχουν καμία πρακτική εξάσκηση με μαθητές με ειδικές ανάγκες μέχρις ώτου διοριστούν σε κάποιο σχολείο και... πελαγώσουν.. Καλά τα επιπλέον προσόντα αλλά είναι μόνο βιβλιογραφία. Αρχίστε να σκέφτεστε με κριτήριο τους μαθητές και την ποιοτική εκπαίδευση και όχι με κριτήριο να "πιάσουμε" μία θέση στην εκπαίδευση χωρίς να μπορούμε να προσφέρουμε ουσιαστικά. Τα σχέδια νόμου για την ειδική αγωγή δεν γίνονται κάθε μέρα, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ με γνώμονα την καλύτερη εκπαίδευση για τους μαθητές μας. Είμαι απόφοιτος Ειδικής Αγωγής του Παν/μιου Θεσσαλίας, εργάζομαι 11 χρόνια στην ειδική αγωγή και έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από το Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας (αυτά για αυτούς που θα σπεύσουν να σκεφτούν ότι μιλώ από συμφέρον).