κ. Υπουργέ, κάποιοι παρατρεχάμενοι των Υπουργείων προσπαθούν να σας παρασύρουν , με σκοπό να τακτοποιήσουν ημετέρους. Συγκεκριμένα υπάρχουν αρνητικά στο νομοσχέδιο.
Αρνητικά:
1. Ο βαθμός πτυχίου δεν πρέπει να προσμετράται, αφού έχουμε αποφοίτους διαφορετικών πανεπιστημιακών σχολών και σχολές διαφορετικής δυσκολίας π.χ Φιλόλογος κλασικού τμήματος και φιλόλογος Φ.Κ.Σ.
2. Η προυπηρεσία έχει μεγάλο συντελεστή. Πρέπει να κατέβει στο 0,1
3. Κακώς μοριοδοτούνται τα σεμινάρια.
4. Αφού θέλουμε μορφωμένους εκπ/κούς να αυξηθεί η μοριοδότηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών.
5. Τους τρίτεκνους και πολύτεκνους μπορείται να τους βοηθήσετε και με άλλους τρόπους και όχι με κατ' εξαίρεση διορισμό στην εκπαίδευση.
6. Κακώς καταργείται ο πίνακας Α΄( ψάξτε όμως και για αναπηρίες μαϊμού)
κ. Υπουργέ, κάποιοι παρατρεχάμενοι των Υπουργείων προσπαθούν να σας παρασύρουν , με σκοπό να τακτοποιήσουν ημετέρους. Συγκεκριμένα υπάρχουν αρνητικά στο νομοσχέδιο. Αρνητικά: 1. Ο βαθμός πτυχίου δεν πρέπει να προσμετράται, αφού έχουμε αποφοίτους διαφορετικών πανεπιστημιακών σχολών και σχολές διαφορετικής δυσκολίας π.χ Φιλόλογος κλασικού τμήματος και φιλόλογος Φ.Κ.Σ. 2. Η προυπηρεσία έχει μεγάλο συντελεστή. Πρέπει να κατέβει στο 0,1 3. Κακώς μοριοδοτούνται τα σεμινάρια. 4. Αφού θέλουμε μορφωμένους εκπ/κούς να αυξηθεί η μοριοδότηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών. 5. Τους τρίτεκνους και πολύτεκνους μπορείται να τους βοηθήσετε και με άλλους τρόπους και όχι με κατ' εξαίρεση διορισμό στην εκπαίδευση. 6. Κακώς καταργείται ο πίνακας Α΄( ψάξτε όμως και για αναπηρίες μαϊμού)