Θα ήθελα να σημειώσω ότι με την ψήφιση αυτού του νόμου όσοι δάσκαλοι έχουμε αποκτήσει πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος και έχουμε συνεχίσει τις σπουδές μας με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή βλέπουμε μπροστά μας πόρτες κλειστές. Το να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή πρέπει να είναι κάτι που το θέλει και απιτεί ψυχικό σθένος. Το μεταπτυχιακό ήταν μια συνειδητή επιλογή και μια προσπάθεια να αυξήσουμε τα προσόντα μας... Το Ελληνικό σχολείο έχει στη διάθεση του εκπαιδευτικούς με βαθμό εισαγωγής πάνω από 18.000 μόρια , με γνώσεις και διαθεση για εξελιξη των σπουδων τους και μας καταδικάζουν στην ανεργία. Και εν τελει, αν το σημερινο σχολειο ακολουθει τις αρχες της συμπεριληπτικης εκπαιδευσης γιατί εξακολουθούν να υπάρχουν προπτυχιακά τμήματα ειδικής αγωγής; Ένας δάσκαλος που έχει αποκτήσει 4 χρόνια τις βασικές γνώσεις και τα εφοδια να σταθεί σε μια σχολική ταξη, συνεχισε με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη γιατί δε μπορεί να διδάξει; Γιατί του στερείται το δικαίωμα αυτό; Για να αποκτησει ειδικότητα ενας γιατρος αποκτα πρώτα τις βασικες γνωσεις ιατρικης... Δε μαθαινει ΜΟΝΟ την ειδικότητα του. Αυτά έχω να προσθέσω. Είμαι βαθιά απογοητευμένη από το νέο νόμο που διχάζει τους εκπαιδευτικούς για μια ακόμη φορά....
Θα ήθελα να σημειώσω ότι με την ψήφιση αυτού του νόμου όσοι δάσκαλοι έχουμε αποκτήσει πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος και έχουμε συνεχίσει τις σπουδές μας με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή βλέπουμε μπροστά μας πόρτες κλειστές. Το να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή πρέπει να είναι κάτι που το θέλει και απιτεί ψυχικό σθένος. Το μεταπτυχιακό ήταν μια συνειδητή επιλογή και μια προσπάθεια να αυξήσουμε τα προσόντα μας... Το Ελληνικό σχολείο έχει στη διάθεση του εκπαιδευτικούς με βαθμό εισαγωγής πάνω από 18.000 μόρια , με γνώσεις και διαθεση για εξελιξη των σπουδων τους και μας καταδικάζουν στην ανεργία. Και εν τελει, αν το σημερινο σχολειο ακολουθει τις αρχες της συμπεριληπτικης εκπαιδευσης γιατί εξακολουθούν να υπάρχουν προπτυχιακά τμήματα ειδικής αγωγής; Ένας δάσκαλος που έχει αποκτήσει 4 χρόνια τις βασικές γνώσεις και τα εφοδια να σταθεί σε μια σχολική ταξη, συνεχισε με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη γιατί δε μπορεί να διδάξει; Γιατί του στερείται το δικαίωμα αυτό; Για να αποκτησει ειδικότητα ενας γιατρος αποκτα πρώτα τις βασικες γνωσεις ιατρικης... Δε μαθαινει ΜΟΝΟ την ειδικότητα του. Αυτά έχω να προσθέσω. Είμαι βαθιά απογοητευμένη από το νέο νόμο που διχάζει τους εκπαιδευτικούς για μια ακόμη φορά....