Εφόσον το υπουργείο προτίθεται η πρόσληψη των αναπληρωτών από εδώ και στο εξής να πραγματοποιείται βασιζόμενη κυρίως σε ακαδημαϊκά κριτήρια:
1. Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας θα έπρεπε να είναι αυστηρά 0,1 μόριο/ μήνα αντί για 0,2 μόρια/ μήνα έτσι ώστε οι 15 μήνες προϋπηρεσίας να μην εξισώνονται αυτόματα με την διεκπεραίωση ενός μονοετούς ή διετούς ολότελα μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην Ε.Α..
Σε καμία των περιπτώσεων δεν υφίσταται να αποδεχτούμε ότι οι 15 μήνες εργασίας σε μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης μπορούν να αντισταθμίσουν την γνώση και την εξειδίκευση που προσφέρει ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών.
2. Αναφερόμενοι ακόμα στα ακαδημαϊκά κριτήρια πρόσληψης και από την στιγμή που ο καθένας από εμάς διδάσκει το μάθημα της ειδικότητας του στις δομές Ε.Α. και Εκπαίδευσης, για ποιο λόγο δεν μοριοδοτούνται καθόλου τα μεταπτυχιακά ειδικότητας;
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα άτομα με επιπλέον διετείς σπουδές και εξειδίκευση στο μάθημα ειδικότητας το οποίο διδάσκουν να έχουν την ίδια θέση στον πίνακα αναπληρωτών με άτομα τα οποία είναι απλώς κάτοχοι του βασικού τίτλου σπουδών της ειδικότητας τους.
3. Για ποιο λόγο δεν μοριοδοτείται καθόλου η παιδαγωγική επάρκεια η οποία αποκτήθηκε μέσω μονοετούς παρακολούθησης στην ΑΣΠΑΙΤΕ, και κατά την διάρκεια της οποίας όσοι συμμετείχαν παρακολούθησαν 16 παιδαγωγικά μαθήματα και υποβλήθηκαν σε προόδους, γραπτές εξετάσεις, διδασκαλίες καθώς και στην εκπόνηση εργασιών;
4. Γιατί από την στιγμή που ο καθένας από εμάς διδάσκει το μάθημα της ειδικότητας του στις δομές Ε.Α. και Εκπαίδευσης, δεν μοριοδοτείται καθόλου η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, κατά τον οποίο οι εξεταζόμενοι υποβλήθηκαν σε γραπτή εξέταση τόσο του γνωστικού αντικειμένου το οποίο και καλούνται να διδάξουν καθώς και στο παιδαγωγικό αντικείμενο.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω ότι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ προσμετράται στους πίνακες γενικής αγωγής και εκπαίδευσης όπου και πάλι καλούμαστε να διδάξουμε το μάθημα της ειδικότητας μας
5. Για άλλη μια φορά κινδυνεύουμε να εμπορευματοποιήσουμε την εκπαίδευση, εφόσον στο νέο νομοσχέδιο Ε.Α. προβλέπεται ότι οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια θα μοριοδοτούνται με επιπλέον 1,5 μονάδα, ενώ ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, θα μοριοδοτείται με μόλις 2 μόρια.
Αξιοκρατική μοριοδότηση θεωρείται εκείνη στην οποία θα προσμετρώνται όλα τα αντικειμενικά προσόντα και οι τίτλοι σπουδών των υποψηφίων, έτσι ώστε να αποφύγουμε μελλοντικά υποψήφιοι με διαφορετικά προσόντα και ιστορικό σπουδών να βρίσκονται στην ίδια θέση κατάταξης στον πίνακα, αν όχι σε χειρότερη λόγω της υπερτιμημένης προσμέτρησης της προϋπηρεσίας.
Εφόσον το υπουργείο προτίθεται η πρόσληψη των αναπληρωτών από εδώ και στο εξής να πραγματοποιείται βασιζόμενη κυρίως σε ακαδημαϊκά κριτήρια: 1. Η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας θα έπρεπε να είναι αυστηρά 0,1 μόριο/ μήνα αντί για 0,2 μόρια/ μήνα έτσι ώστε οι 15 μήνες προϋπηρεσίας να μην εξισώνονται αυτόματα με την διεκπεραίωση ενός μονοετούς ή διετούς ολότελα μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην Ε.Α.. Σε καμία των περιπτώσεων δεν υφίσταται να αποδεχτούμε ότι οι 15 μήνες εργασίας σε μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης μπορούν να αντισταθμίσουν την γνώση και την εξειδίκευση που προσφέρει ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. 2. Αναφερόμενοι ακόμα στα ακαδημαϊκά κριτήρια πρόσληψης και από την στιγμή που ο καθένας από εμάς διδάσκει το μάθημα της ειδικότητας του στις δομές Ε.Α. και Εκπαίδευσης, για ποιο λόγο δεν μοριοδοτούνται καθόλου τα μεταπτυχιακά ειδικότητας; Αυτό έχει ως αποτέλεσμα άτομα με επιπλέον διετείς σπουδές και εξειδίκευση στο μάθημα ειδικότητας το οποίο διδάσκουν να έχουν την ίδια θέση στον πίνακα αναπληρωτών με άτομα τα οποία είναι απλώς κάτοχοι του βασικού τίτλου σπουδών της ειδικότητας τους. 3. Για ποιο λόγο δεν μοριοδοτείται καθόλου η παιδαγωγική επάρκεια η οποία αποκτήθηκε μέσω μονοετούς παρακολούθησης στην ΑΣΠΑΙΤΕ, και κατά την διάρκεια της οποίας όσοι συμμετείχαν παρακολούθησαν 16 παιδαγωγικά μαθήματα και υποβλήθηκαν σε προόδους, γραπτές εξετάσεις, διδασκαλίες καθώς και στην εκπόνηση εργασιών; 4. Γιατί από την στιγμή που ο καθένας από εμάς διδάσκει το μάθημα της ειδικότητας του στις δομές Ε.Α. και Εκπαίδευσης, δεν μοριοδοτείται καθόλου η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, κατά τον οποίο οι εξεταζόμενοι υποβλήθηκαν σε γραπτή εξέταση τόσο του γνωστικού αντικειμένου το οποίο και καλούνται να διδάξουν καθώς και στο παιδαγωγικό αντικείμενο. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω ότι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ προσμετράται στους πίνακες γενικής αγωγής και εκπαίδευσης όπου και πάλι καλούμαστε να διδάξουμε το μάθημα της ειδικότητας μας 5. Για άλλη μια φορά κινδυνεύουμε να εμπορευματοποιήσουμε την εκπαίδευση, εφόσον στο νέο νομοσχέδιο Ε.Α. προβλέπεται ότι οι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια θα μοριοδοτούνται με επιπλέον 1,5 μονάδα, ενώ ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, θα μοριοδοτείται με μόλις 2 μόρια. Αξιοκρατική μοριοδότηση θεωρείται εκείνη στην οποία θα προσμετρώνται όλα τα αντικειμενικά προσόντα και οι τίτλοι σπουδών των υποψηφίων, έτσι ώστε να αποφύγουμε μελλοντικά υποψήφιοι με διαφορετικά προσόντα και ιστορικό σπουδών να βρίσκονται στην ίδια θέση κατάταξης στον πίνακα, αν όχι σε χειρότερη λόγω της υπερτιμημένης προσμέτρησης της προϋπηρεσίας.