Θέλω να εκφράσω την απορία μου, πως κάποιος με αναπηρία 67% ή γονιός παιδιού με αναπηρία μπορεί να είναι ικανός να διδάξει στην ειδική αγωγή.
Ένας τυφλός ή ένας κωφός εκπαιδευτικός, ένας γονέας τυφλού ή κωφού παιδιού σίγουρα έχει τις γνώσεις να διδάξει.
Για παράδειγμα, τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιοι είχαν την ατυχία να είναι καρδιοπαθείς ή καρκινοπαθείς;; Πως αυτή η ασθένεια τους κάνει άμεσα ειδικούς και ικανούς να διδάξουν στην ειδική αγωγή;;
Εκφράζω αυτή την απορία μου, γιατί έχω συνεργαστεί με συναδέλφους που αντιμετώπιζαν τέτοιου είδους ασθένειες και , κατά προσωπική τους ομολογία, δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δύσκολες περιπτώσεις μαθητών, με αποτέλεσμα να πρέπει οι υπόλοιποι συνάδελφοι να προσπαθούμε να τους καλύψουμε.
Θέλω να εκφράσω την απορία μου, πως κάποιος με αναπηρία 67% ή γονιός παιδιού με αναπηρία μπορεί να είναι ικανός να διδάξει στην ειδική αγωγή. Ένας τυφλός ή ένας κωφός εκπαιδευτικός, ένας γονέας τυφλού ή κωφού παιδιού σίγουρα έχει τις γνώσεις να διδάξει. Για παράδειγμα, τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιοι είχαν την ατυχία να είναι καρδιοπαθείς ή καρκινοπαθείς;; Πως αυτή η ασθένεια τους κάνει άμεσα ειδικούς και ικανούς να διδάξουν στην ειδική αγωγή;; Εκφράζω αυτή την απορία μου, γιατί έχω συνεργαστεί με συναδέλφους που αντιμετώπιζαν τέτοιου είδους ασθένειες και , κατά προσωπική τους ομολογία, δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δύσκολες περιπτώσεις μαθητών, με αποτέλεσμα να πρέπει οι υπόλοιποι συνάδελφοι να προσπαθούμε να τους καλύψουμε.